Once again.

|


















































Ik weet dat ik de laatste tijd alleen maar outfits update, maar persoonlijk vind ik dat ook het leukst. Niet dat andere leuke blogs, mooie fashionata's, weetjes, personal life... enzo niet leuk zijn, maar daar heb ik ook niet zoveel tijd voor de laatste tijd.









Om toch even een andere noot te raken, zal ik even vertellen wat er allemaal rondgaat in m'n leven de laatste tijd. Ik ben vorige week zondag jarig geweest. Heb feesje gegeven met Nancy, was heel leuk.

Nog een weekje en het is paasvakantie, en dan ga ik ook snowboarden. Kijk er superhard naar uit!


Hmm, iets misgelopen met m'n foto's, ze staan er een beetje chaotisch bij, maar whatever :)
Foto's:
Foto 1&2: Blauwe pull (only, gekregen voor verjaardag), blauw-wit hemdje (h&m, 24,90), witte botjes (sacha, +- 50), riem met studs (van vriendin)
Foto 3,4 &5: Blauw-rood-witte pull (vintage, van vriendje), wit basic t-shirt (h&m, 9,90), grijze skinny jeans (Mango, +- 45), bruine botjes (h&m, 29,90), gouden horloge ketting (vintage, 8)
Foto 6: gouden horloge (vintage), rode nagellak (hema)
Foto 7: blauwe pull (only), grijze skinny jeans (mango), bruine botjes (h&m), wit hemd (carrefour, solden, 8), zwarte handtas (zara, 39,90), gouden horloge (vintage)
Foto 8 & 9: Groene pull (only, solden, 5), gouden riem met cijfers (spit kringloopwinkel, 50 cent), zwarte skinny jeans (cheap monday, +- 45), zwarte lange botten (vintage, 30), wit basic t-shirt (h&m, 9,90)







Als mensen tips hebben over andere leuke onderwerpen waarover ik dingen kan updaten, laat maar een reactie achter!!

0 reacties: