Nieuwwwwwwww

|
Deze soort legging-broek achtig ding in jeansstof is echt een van mijn favoriete nieuwe aanwinsten. Ik vind het super dat het geen rits heeft vanvoor, ik weet niet juist waarom, misschien omdat het me dunner doet lijken zonder. Deze outfit vind ik zelf geslaagd, ik heb er zo'n leuk gevoel bij als ik er naar kijk (haha :)) Misschien mede doordat het hemd van mijn vriend is (is altijd een goede tip: als je een leuk hemd ziet in de jongensafdeling dat mogelijks ook voor jou zou kunnen passen: koop het voor je vriend en doe het dan zelf aan! of als je geen vriend hebt... who cares?? loop gewoon naar de mannenafdeling en pak subtiel enkele maten mee om te zien welke oversized size het beste is :))

Foto's: grijs-wit hemd (geleend van vriend), jeanslegging/broek (H&M), bruine indianenschoentjes (Stradivarius, Spanje), zilveren ketting (H&M), zwart kruisje ketting (gekregen van moeder van beste vriend)













0 reacties: