One dyed t-shirt and an outfit

|







Woops, weeral ns een tijdje geleden...
Bij een van mijn vorige posts (wish list?) zie je een 'dyed t-shirt' van de Pimkie, en op deze foto's heb'k hem aan.
Ik probeer deze site draaiende te houden maar het lukt me echt niet goed de laatste tijd. En met de examens die in rasse schede aankomen, gaat het nog moeilijker worden vrees ik. Een positief puntje dat ik hierbij te vermelden heb is het feit dat mijn papa voor mij een échte website aan het maken is(mss heb ik dit al eerder vermeld?) en ik denk dat dat leuker gaat zijn om bij te houden. Als iemand een goede naam weet toevallig?
Foto's:
Dyed t-shirt (pimkie, 10), panty's (h&m), motorboots (?, 25), grijs golfje (zara, 12,90), studded riem (vintage), rokje (= bloesje, h&m, 5), grijze jas (zeeman, 30), bruine sjaal (hema, 23), bruine tas (h&m, 24,90), ringen (h&m & vintage), armbanden (kruitvat en gekregen), bruine pull (vintage)



0 reacties: