Outfiits

|























Here I go again ...
Nog een outfit van vorige week vrijdag gevonden + outfitje van vandaag ('k heb er eindelijk terug aan gedacht foto's te trekken van wat ik aan heb... :))
Outfit 1: Donkergrijze pull (H&M mannen, 19,90), Grijs-wit gestreepte lange pull (H&M, solden, 10), pantys (H&M), Zwarte motorbotten (unknown winkeltje in Leuven, 25), zwarte handtas (H&M, 19,90), kruis ketting (gekregen van Donna= geluksbrenger), zilveren ketting met foto in (H&M, 5,90)
Outfit 2: Groen hemd (Promod, ?), zwarte legging-broek (H&M, 19,90), groene ballerina's (H&M kinderen, 9,90), gouden riem (H&M, ? 9,90 ?), grijze sjaal met doodshoofden (Claire's, 12,95)




Grappig, in de aula vandaag zaten er twee meisjes achter me, en het ging over hoe mensen hun geloof uitdrukten ( qua uiterlijke kenmerken) en ik had dat kruisje aan mijn nek hangen, en ik hoorde hen zeggen "ja zo met een kruis aan je nek rondlopen..." waarschijnlijk dachten ze dat ik supergelovig was of zo. Misschien is dit ook een delicate kwestie als we er de hoofddoekenzaak zouden gaan bijhalen... maar dus het komt er op neer dat ik helemaal niet gelovig ben :) ik heb dat kettinkje gewoon gekregen van de moeder van mijn beste vriend en het is een soort geluksbrenger voor me. Misschien zullen katholieken hier dan niet mee akkoord gaan en atheïsten mij raar bekijken maar voor mij is het nu eenmaal wat het is. :) sleeptight everyone xx peace and love

0 reacties: