Back to black.. eh brown

|















Vandaag ben ik naar de kapper geweest. Elke keer als ik naar de kapper ga heb ik mixed feelings als ik binnenwandel en alsook mixed feelings als ik wederkeer naar huis. Kapperszaken geven me een ongemakkelijk gevoel. En ze doen nooit wat je echt wilt. Als je er echt op staat dat ze je haar niet in laagjes knippen, kom je vast en zeker met een gelaagde snit terug buiten. Vraag je met de hand drogen, dan krijg je een brushing in de plaats (t.w.v. 20 euro).


Anyway, i got sick of my blond hair. Duuusss ik besloot om vandaag mijn haar in mijn eigen haarkleur te laten verven, zodanig je de uitgroei minder gaat zien en ik dan uiteindelijk mijn eigen haarkleur terug heb. Het is natuurlijk niet mijn echte haarkleur geworden, maar een donkerdere tint. Ik voel me niet mezelf als ik in de spiegel kijk, ik heb immers 4/5 jaar door het leven gewandeld als blondine (met een korte zwarte fase ertussenin). Mijn vriendinnen moesten me vandaag er dan ook meermaals van overtuigen dat het mooi was en dat ik niet naar het kruitvat moest rennen om blonde haarkleur te kopen (maar als het echt nodig is laten ze dit wel toe natuurlijk ;)).

Achja, 't zal aanpassen worden maar 'k zal er wel aan wennen.

Ziehier enkele fotootjes die ik getrokken heb. 'K vind ze dus zelf niet zo denderend maarja what can you do?

3 reacties:

Anoniem zei

oohh echtecht mooi u haar!! en het ziet er kei natuurlijk uit, niet gekleurd ofzo ma echt echt mooii :D die tweede fotos is keimooi ja da zal wel ffie wennen zijn voor jou van blondblond terug naar bruin:D ma het is echt moooi!
besoooooooooooo:)

Anoniem zei

Me likey!

Anoniem zei

Wat een verandering shorty ! :-D

Het staat u wel moet'k zeggen ;-)

x