Even out of order

|

Ik ben echt niet goed bezig met m'n blog... Maar de laatste 2 weken zijn zo overbodig druk geweest dat ik van de ene plaats naar de andere holde en geen tijd meer voor mezelf vond, laat staan voor deze blog.


Mijn vriendje is ook gaan lopen met mijn camera wat dus wilt zeggen dat ik even geen foto's kan trekken :)


Anyway, om dan toch eventjes verschillende dingen te melden dat er nu in mij opkomen, ga ik eventjes een post wijden aan dierbare mensen.


- Nonkel, ik denk aan je, ik zie u graag en je mag nooit opgeven. Je bent in mijn hart en ik vecht samen met jou.


- Nancy, je bent zo'n mooie persoon. Ik ken je nog niet zo heel lang, maar ik heb het gevoel je al superlang te kennen. Ook voor jou vecht ik en samen kunnen we de wereld aan. Je komt er wel, geloof gewoon in jezelf.


- Sakke... supersakke. Het is alsof je zoveel gegroeid bent de laatste jaren. Ik hou van u, met hart en ziel. Ik ben zo trots op u, ik kijk naar jou op, als ik op een moment in mijn leven zo'n groot hart als jou heb prijs ik mezelf de gelukkigste op aarde. Stay yourself, no matter what happens.


- Julie, ik mis u!!!!!! Ik ben ook zo trots op jou da je de kans hebt gegrepen om een totaal nieuwe ervaring op te doen. Maar het is bijna tijd om terug te keren naar je Belgische vrienden. En wat gaan we een feesje bouwen als je terug in ons midden bent. We go way back, en ook al heb ik je nu enkele maanden niet gezien, ik weet zeker dat als ik je terug zie dat het gaat lijken of je nooit weg bent geweest. En bedankt om mij de ervaring te geven deze vakantie om mee naar Spanje te gaan.


- Kimmerd. Ik weet dat ik je niet veel zie. Maar toch denk ik aan jou. Elke keer als ik naar Aron rijd en dicht bij je huis kom wil ik langskomen maar dan is het al veel te laat en ben ik ook al veel te laat bij Aron :) Je blijft een van mijn beste vriendinnen, je bent er voor mij wanneer ik je nodig heb. Je bent zo'n slimme meid! Je gaat zo ver geraken in je leven, ik weet dat gewoon.


- Shiny, mijn lieve zonneschijn. Je bent het allerliefste meisje dat ik ken. Als jij lacht, lach ik. Als jij er niet was was mijn leven niet hetzelfde. Als ik een jongen was was ik meteen verlieft (spijtig genoeg ben ik ook niet lesbisch :P hahah)



- Aron, niemand houdt van mij als jij van mij houdt. En niemand houdt van jou zoals ik van jou hou. Ik kan me niet inbeelden dat jij uit mijn leven zou verdwijnen. Doe geen domme dingen, met jou talent kan je zoveel bereiken, als je het gewoon zelf gelooft en je ervoor inzet! Je bent in mijn leven gekomen om er nooit meer uit te gaan.


- Stefaaaaaan, stekkefakke!!! Wat wij hebben is uitzonderlijk, zo bezie ik dat toch. Wat er tussen ons allemaal al is gebeurd, en dan nog beste vrienden blijven, kunnen weinigen. Maar als je het kunt, zoals wij, kan je trots zijn op jezelf. Ik ben trots op jou, je geraakt er wel, wat je ook meemaakt. We hebben het niet gemakkelijk gehad maar ik ga er altijd voor jou zijn, ookal woon je aan de andere kant van de wereld. Don't you ever leave me.


- Yasser, je bent me d'r eentje. Eentje uit de duizend. Wat zeg ik, er is niemand zoals jij :) Ik mis je. Toch weet ik dat we nog beste maatjes zijn. We go way back and we go way further!! ik zie u graag




Dit was eventjes melig, ik weet het. Maar in tijden van rouw en tijden van verlies begin je toch na te denken dat je echt niet zonder de mensen kunt die het dichtst bij je staan. Ik krijg zo'n schrik om mijn geliefden te verliezen dat ik eventjes wou neerpennen wat ze voor mij betekenen.


I love you all. Can't live without you guys. Remember, life is too short to argue, just love eachother and don't you ever go away if you're in a fight. You never know when it's going to be the last time you see somebody.


Peace&&Love to all.

1 reacties:

Anoniem zei

Ik ben echt ontroert tot in mijne dikke teen :) Meligheid is soms wel een goeie zaak, het zorgt ervoor dat men soms weet wat men aan elkaar heeft. Jammer dat we zo'n druk uiteenlopend leven hebben ontwikkeld, maar weet ook mijn lieve leinemans dat ik u ook zééér graag zie en je voor eeuwig in mijn hart zal zitten. En ik ben zo trots als een gieter dat mijn vriendin de bezitster is van een van de allervetste modeblogs in ons landje! =)

Look at the stars, look how they shine for you...

Your skin, oh yeah your skin and bones, turn into something beautiful. D'you know? For you I'd bleed myself dry...