little sickie sick

|
Ik heb nog steeds mijn fototoestel niet terug, daarmee dat m'n blog nog steeds wat lam ligt. Misschien komt dit ook wel omdat ik dit weekend superziek ben geworden, overgeven, koorts, whatever sick means.. ik kon niet eten, niet wandelen, ik heb me echt al lang niet meer zo slecht gevoeld. Maar het gaat al beter vandaag met me, 'k ben uit mijn bed geraakt vandaag!

Ook wil ik nog even een heel delicaat onderwerp aansnijden, maar aangezien het zo delicaat is ga ik er niet erg over uitwijden.

Door het 'drama in Dendermonde' beginnen er vragen te rijzen over wie wat denkt over de doodstraf. Blijkbaar hebben velen hun mening hierover herbekeken. Natuurlijk is het superfout om zomaar in het wilde weg baby's/mensen te doden, maar als je dan zelf de dader de dood toewenst, zit dit toch op dezelfde lijn? Iemand doden omdat die gedood heeft? Achja ik vond en vind de doodstraf geen goed idee. Trouwens, als je kon kiezen tussen mijn hele leven in de cel zitten of de doodstraf tegemoet gaan, wat zou je dan kiezen? ' T is een heel moeilijke vraag, maar ik denk dat in de cel zitten dan toch nog net iets erger is omdat je elke dag geconfronteerd word met jezelf en met wat je gedaan hebt, terwijl als je dood bent je 'niets' meer voelt.

Achja dit is veel te delicaat om echt heel diep op in te gaan en wil hier ook zeker geen mensen mee beledigen of zo, maar 't is iets om over na te denken, da's al wat ik zeg.

Peace and love x

0 reacties: