Been busy

|







'T is weer enkele daagjes geleden.. Ik ging normaal vrijdag een blog posten maar toen kwam ineens mijn allerliefste vriend binnengewandeld :) Dus heb ik het moeten uitstellen tot nu. Ben namenlijk zeer druk bezig geweest met werken, een bbq, winkelen, naar de Ikea gaan, kamer opruimen en restylen, ... En nu zag ik even een gaatje vrij voor ik naar een familiefeest moet gaan.

Ik heb vrijdag mijn loon gekregen en ben er natuurlijk meteen gebruik van gaan maken in mijn toch wel favoriete winkel H&M (cliché maar toch zoo leuk :)).


Bij deze een fotootje wat ik allemaal gekocht heb. Sarah heeft mij deze keer wel overstemd terwijl ze minder verdient heeft ! :)




Ikea is zo'n leuke maar toch enerverende winkel. Je hebt een lijstje met wat je allemaal wil en komt toch met zoveel meer thuis dan er op je lijstje staat. Ook was de kast die ik wou er net niet in het wit en de bakken die erbij hoorden ook niet in het rood! Dus heb ik een kleine aanpassing moeten doen maar ben toch al blij met het resultaat (de kast en de tafel staan er al maar de afwerking is nog niet echt goed).

Hierbij ook een foto van de kast en van de toilettafel die ik gekocht heb (van zodra mijn kamer afgewerkt is trek ik zoiezo foto's van mijn kamer).

Nog even een korte mode mededeling: ik hou van hartjeszonnebrillen en hierbij even een paar foto's van mooie voorbeelden.

Foto 1: aankopen in de H&M (na de 2 H&M's die er in Leuven zijn waren we al doodmoe dus verder zijn we niet geraakt): roos bloesje (€ 19,90), Grijze tas (zocht ik al suuperlang!: €12,90), een pull One Size fits all :) (€14,90), een pull-kleedje (€29,90) en speldjes (samen +- €10)
Foto 2: Malm toilettafel
Foto 3: Expedit kast die nu dienst doet als schoenenkast :)
Foto 4: Hartjeszonnebrillen in verschillende kleuren
Foto 5: Hartjeszonnebril in het rood (favoriet!)
Foto 6: ik met mijn eigen hartjeszonnebril :)
Ik hoop dat ik nog een blog kan schrijven voor ik naar Madrid vertrek, maar ik ga het zeker proberen..


0 reacties: