Er zijn zo van die dagen..

|






dat ik me echt niet goed in mijn vel voel. En vandaag is een beetje zo'n dag. Rugpijn, buikpijn, ... De perfecte oplossing noemt dan een sweater/pull met of zonder rits. Het kan er stylish uitzien en toch zit je lekker comfortabel in een warme zachte pull. Enkele goede voorbeelden geef ik er bij.


1) ik en Aron op Esperanzah, festival in Walloniƫ
2) Vanessa Hudgens: een mooi exemplaar in het paars, samen met de tas en de slippers ziet het er toch mooi en comfortabel uit
3) Ashley Olson: een outfit dat ik echt supermooi vind. Gecombineerd met het rokje, de Fendi tas en de ballerina's in luipaardprint ziet het er echt fashionable uit. Ook de gouden tinten die terugkomen in de tas en in de armbandjes zijn een mooie afwerking.
4)Lindsay Lohan: een beetje casual en iets te veel zwart, maar het ziet er toch heel makkelijk uit. De zwarte botjes zonder hak zijn ook een must-have.
5) Pull en T-shirt van H&M: bij H&M kan je heel casual sweaters vinden voor maar € 15 Ć  20. Je hebt er met of zonder rits en gewone effen kleuren of met prints. Ikzelf ben een fan van die zonder rits. Ik heb er in het wit, zwart, grijs, donkerblauw en dan nog enkelen met rits. Het is echt een basic stuk dat in je kast niet kan ontbreken.





1 reacties:

Sakke zei

So true, I totally agree with my by-pass friend...