Start annnd... GO!

|

Heb net mijn enige herexamen afgelegd. Tijdens het studeren heb ik altijd zoveel anders te doen dan .. studeren. Maar na een examen is het eerste wat ik doe als ik thuiskom in mijn zetel gaan zitten en er niet meer uitkomen voor een tijdje. Dan slenter ik naar boven om mails te checken en dergelijke. En ineens was ik een blog aan het maken.
Het moet zichzelf nog uitwijzen of dit een succes gaat worden of niet. En wat bepaald succes?
Achja ik ben altijd al een fan geweest van blogs.
Ik heb wel pijn aan mijn nek van te lang naar mijn scherm staren dus bij deze ga ik mijn eerste blog ook hierbij laten.
Wat staat er dit weekend nog op het programma:
- vanavond uitgaan voor een vriendin haar verjaardag.
- Zondag een rommelmarktje doen, let's hope to find something *pretty*

0 reacties: