Moe

|



Het is nu 22u22, en ik ben supermoe. Morgen om 6u à half 7 opstaan. Don't like it. Ik ga meteen mijn bedje inkruipen, maar wou eerst nog even iets melden. Mijn kamer is dringend aan verandering toe. Ik heb te veel schoenen die op een hoopje liggen. Hier ga ik iets aan doen :)


Ik krijg vrijdag mijn loon dus zaterdag op naar Ikea! Met ons Nancy :) Wat wil ik ?


- Een open kast met vierkanten schappen voor mijn lievelingsschoenen in te zetten. (€99)

- Rode dozen voor in de kast te zetten (3 = € 30)

- Zwarte dozen met etiket vanvoor voor mijn andere schoenen in te zetten ( 20 = € 90)

- Zwarte iets grotere dozen voor botten e.a. in te zetten ( 4 = € 30)

- Plastieken grote dozen (doorzichtig) voor boeken & tassen in te zetten ( 4 = €20)

= € 270


Als ik vraag dat mijn lieve oudertjes de helft ervan betalen heb ik nog geld genoeg om mee op vakantie te nemen (MADRID HERE WE COME) en om erna nog september te overleven.


Nog een klein detail: ik mis mijn Aron :( ik wil met hem praten over mn geniaal uitgedokterd plan maar waar is hij als ik hem nodig heb?
Foto 1: M'n ballerina's die zich vermenigvuldigen als konijnen en die dringend een nieuwe kast zoeken :)
Foto 2: De soort kast dat ik zoek, maar dan een open achterkant en 4x4 (dus 16 bakjes)
Foto 3: M'n lieve Aron [L]

0 reacties: