Mixed

|
Mijn vondst van de rommelmarkt viel goed mee. Hierbij dan ook een foto met mijn nieuw aangekochte spulletjes :) Ook mijn outfit van de dag heb ik erbij gestoken en de outfit van Sarah, best friend :) Ze combineert de casual kleur grijs met een fellere kleur, rood, voor een mooi resultaat. Ook nog enkele celebs die deze trend goed volgen !

1) Mijn vondst: Okergele tas (€5), donkerbruine riem(€8), beige rokje (€5), gouden ketting & rode ring (niet op foto) (allebei €1), rood bloesje met witte hartjes (€ 2), gouden bloesje (€4), okergele beenverwarmers en legging zonder voeten (allebei €1) = €28, spotprijsje nietwaar ? :)

2) Outfit van de dag: Groen hemdje (H&M), Skinny jeans (Promod), okergele riem (vintage), groene ballerina's (H&M)

3) Sarah's outfit: grijs kleedje (Promod), rood vlinderspeltje (H&M), Rode botjes (Ken), rode armband (?)

4) Hayden Panettiere: gaat voor rode peeptoes, met zwarte en grijzen kleuren gecombineerd.

5) Christina Aguilera: Combineert haar rode ballerina's met haar rode ras en lippenstift (de lippenstift vind ik er zelf wat te veel aan). De grijze, witte en zwarte tinten maken het geheel casual maar toch stylish. (Ps: de grijze broek past mooi op de rode ballerina's !! Ookal is het een meer losse broek :))

6) Nicole Richie: Ze combineert een rode Chaneltas met een voor de rest zwarte outfit. De zonnebril maakt het geheel een beetje specialer. Casual maar toch mooi !

7) Nicole Richie: Zij gaat voor een kledingstuk in het rood gecombineerd met zwarte rayban zonnebril en wit t-shirt. Een mooie simpele zomeroutfit. Voor mensen die niet graag zo'n korte rokjes dragen kan je altijd een iets langer exemplaar kopen!

Waar mijn achtste foto naartoe is, is een raadsel..












0 reacties: