Complete mess!

|







Wow m'n kamer ziet er op dit moment superrommelig uit. Dit heeft natuurlijk een reden.. Mijn ouders gaan namelijk een bijdrage betalen (de helft) van mijn nieuwe meubels.. JOEPIE!
Ik ben al vrij moe van te werken, wat wel raar is aangezien Sarah en ik bijna niets moeten doen, en dan nog u kamer een grote kuis geven heeft grote gevolgen voor mijn energiepeil :)

Achja ik moet aan mijn nieuwe meubels denken en daar kan ik wel energie uitputten.

Ik moest onlangs nog aan iets grappigs denken. Mijn moeder is altijd een grote fan geweest van de kleuren paars, bordeau en roos. Nu was ze met haar beste vriendin naar iemand geweest die stijl & kleur advies geeft. Wat bleek? Dat paars helemaal haar kleur niet was! Mijn moeder was helemaal wanhopig naar de winkel gelopen om de kleuren te kopen die blijkbaar wel haar kleuren zijn :) Hierbij een foto van paars dat wel kan. Ook nog wat voorbeelden van outfits die deze kleuren bevatten en die het zeer goed doen :)


1) Mijn huidige kleerkast, eigenlijk te klein voor wat er in moet :)

2) Paarse kleding : met goud en zwart valt deze kleur heel mooi te combineren.

3) Nicole Richie: een simpel rood kleedje met een grote zwarte zonnebril maakt het toch een mooie en zomerige outfit.

4) Hayden Panettiere: Het jeansvestje is prachtig gecombineerd met de high waist bordeau rok en de zwarte riem. (ps: een jeansvestje is een basic dat iedereen in z'n kast zou moeten hangen hebben. Het is warm en toch stylish)

5) Mary-Kate Olson: De paarse "arafat-sjaal" is een must-have van het moment. Je kan ook meer casual gaan met de gewone zwart witte sjaal die bij meer te combineren valt (zelf in het bezit van een paarse en een zwart-witte). (ps: I [L] bare feet :) )

6) Hayden Panettiere: De paarse balenciaga is een mooi exemplaar. Nu kosten deze tassen wel stukken van mensen, dus als je op je budget moet passen kan je beter voor een zwarte tas gaan, die bij meer past (of voor een look-a-like). Ikzelf zou de paarse tas nooit bij een lichtgeel blousje aandoen maar ik vind dat het er niet slecht uitziet. Ook de Rayban die ze aanheeft vind ik prachtig. Ook deze kan je verkrijgen in allerlei kleuren.

0 reacties: