Back to basics

|







Ben van gisterenavond terug in Belgica. Ik zit zooo achter met mn blog :) ik hoop dat ik er morgen meer tijd voor ga hebben want nu zal het weer een korte blog worden. Ik heb zoveel gekocht in Madrid wat ik op m'n blog wil zetten en ben natuurlijk vandaag naar het goeie oude Leuventje geweest en hier ook dingen aan de haak geslagen. En ook moet ik nog altijd foto's nemen van mijn kamer, I actually really love it :) EN natuurlijk nog foto's van mijn SUPERMEGAVETTE reis naar Madrid! Julie als je dit leest: ik vond het supervet, je bent echt geweldig en je gaat da daar echt goed doen!! ik geloof in u!!!


De foto's:


1) Het uitzicht dat je kan zien vanuit de villa waar we in verbleven :) PRACHTIG!

2) Julie aan het chillen bij het zwembad: Roos bloesje (Zara? Julie verbeter me als ik fout ben :)), Zwart rokje (Stradivarius, € 19, 95?)

3) ik aan het zwembad: Rode hartjeszonnebril (de Claire's, € 12,95)

4) Julie aan het wachten bij de winkel: groen broekje (Mango, prijs unknown), grijs bloesje (H&M, maar gekocht van mij als 2dehands, € 4), witte schoentjes (H&M, € 9,90)

5) Ik op het terras: zonnebril (H&M, in de solden voor € 0,50), Grijs bloesje ( Berschka, € 9,90), grijze pull ( H&M, € 14,90 )

6) Julie aan het poseren bij het zwembad: Geel bloesje ( weet niet meer van waar, Julie zeg het mij :)), zwart rokje ( Hetzelfde als erboven), Zwarte ballerina's (weet ik ook niet meer, oei oei), Zwarte zonnebril (ook hetzelfde als hierboven)

Meer foto's volgen zeker en vast :) Nu moet ik me dringend naar het foshplein gaan haasten !


1 reacties:

Anoniem zei

kvond echt super dat je meewas nr spanje:D en jij ben ook GEWELDIG:D
love you!