Het is al laat

|






een beetje te laat om aan mn blog te schrijven. Maar heb het al even niet meer gedaan dus dacht ik nog snel voor ik ging slapen een krabbeltje achter te laten. Kheb vandaag nogal een kutdag achter de rug. Stilgevallen met mn brommertje, een vrouw die tegen mij begon te zagen dat ik mijn brommer niet voor haar gevel mocht zetten (hoe loos kan de wereld in elkaar zitten, stomme bekrompen mensen, voel je da mss als je binnenzit dat er n brommer voor u gevel staat en ga je ervan dood ofzo???).. pff jaa alleszins, morgen op naar een betere dag!


Hierbij wat foto's van mijn laatste aankopen. (en nu ik toch bezig ben zal ik maar direct de foto's van de andere x benoemen)
Mn kat ligt hier trouwens gezellig te snoezen op mn bed en ik wil er echt zo snel mogelijk bij gaan liggen dus ik ga het kort houden :D
Foto's:
Foto 1: kleine Hobbes op mn schouders toen het nog mogelijk was dat we samen kunstjes deden (such a cutiepie!!)
Foto 2: je ziet hem bijna niet zitten, hij is zowaar gecamoufleerd in onze living :) hihi
Foto 3: Ketting met peace-sign (Dour, € 5), Blauw kleedje (NEW! H&M, € 14,90), Witte riem (H&M, € 14,90), Zwarte legging (H&M, € 9,90)
Foto 4: Same

Foto 5: Zwarte ballerina's (NEW! H&M, €19,90), deo (Kruitvat, € 1,49!!), Groen-geel Oogpotlood (Kruitvat, Bourjois, € 6,90), parfum (Kruitvat, € 3,99)




0 reacties: