Getting better :)

|
















Heb nog half uurtje voor ik naar de Oude Markt trek, en ik dacht dat dit wel even een half uurtje kon zijn voor mijn blog.






Heb denk ik eindelijk alle foto's van Madrid, Thanks Julie! miss you by the way :)



Heb ook nog een nieuw bloesje gekocht, ook hiervan krijg je nog een foto te zien. Ik denk niet dat ik nu genoeg tijd heb om alle foto's die ik er wil opzetten er op te zetten maar dat is dan voor morgen of een van dees :)

Hmm ok de foto's zijn nu geupload maar heb duidelijk niet genoeg tijd meer om ze te beschrijven. Sorry! zal voor de volgende keer zijn !!
Foto's:
Foto 1: NEW! grijs-wit bloesje (H&M, € 9,90), rood-roze riem (Vintage), Donkere skinny jeans (Cheap Monday, € 49,90), Zwarte botjes (Vintage, € 30)
Foto 2: Same

Foto 3: De vintage botjes :)

Foto 4: ik in hotel van Virginie en Anne: Groen bloesje (de Lefties, € 0,95), Zwart kleedje (H&M, €14,90), bruine riem (Vintage, € 8), lichtbruine indianenschoentjes (Stradivarius, €45,95)
Foto 5: Virginie (mooi bloesje en mooie oorbellen maar weet niet van waar en ook niet hoeveel het kost)
Foto 6: Zwart topje (Vintage, € 5), Wit-blauw shortje (Zara, €24,95)

Foto 7: mijn outfit hetzelfde als boven, Julie: Wit bloesje (H&M, € 9,90), bruine riem met twee banden ( weet het niet meer!), beige rokje (?)
Foto 8: Geel bloesje (H&M, €14,90), grijze handtas (H&M, €12,90)
Foto 9: jeans shortje (Vintage), lichtroos bloesje (H&M, €14,90), zonnebril (H&M, € 0,50)
Foto 10: Paars bloesje (H&M, in solden denk nog €12,45), zwart rokje (Stradivarius, € 19,90)
Foto 11: ik was een beetje freaky aan het doen:) : Zwart 'broekpakje' (H&M, € 7,50, solden), Beige golfje (Zara, € 12,90), Rode botjes (Zara, € 39,90)
Foto 12: ik en juuls in love :P hehe
Foto 13: Zwart topje (Vintage, € 5), Wit-beige broek (El Rastro =rommelmarkt, € 14), Zonsondergang ( ongelofelijk prachtig en gratis :))



0 reacties: