Back to school

|
















Vandaag eerste dag school gehad. Te vroeg aangekomen ( 3u zelfs), wat gaan chillen op iemand zijn kot, terug naar school en gelukkig vroeger gedaan als verwacht. We hebben morgen zelfs geen school, wat geweldig is want mijn lieve schat is binnen een uurtje terug bij mij van zijn verre reis naar Sardiniƫ :) Jeeej!! Dus nu moest ik nog even wakkerblijven en in dit doods uur kan ik dan even aan mn blog schrijven :)


Ik heb eindelijk de fotootjes van Spanje gekregen van Joelie. De leukste foto's ga ik erbij opzetten natuurlijk :)
Ook nog enkele foto's van toen ik me aan het vervelen was voor het feestje in de Machine met enkele outfits als gevolg.
Ok, de uitleg van de foto's volgt later, het uur is al bijna voorbij en foto's uploaden duurt toch nog iets langer als verwacht :) Dusss dat komt later aan de beurt, nu wordt het gewoon plaatjes kijken ;)
Kusss Lein
Foto's:
Foto 1: De zon kwam op en iedereen op Eargasm kreeg terug energie.. wauw what a feelin' !
Foto 2: outfit 1 van mijn verveling: Grijze skinny jeans Mango, €49,90), goud-witte riem (H&M, no price), Blauw zwart geruit hemdje (H&M kinderen, €14,90)
Foto 3: outfit 2 van mijn verveling: Rood-zwart geruit lang hemd ( Stradivarius, €19,90), bruine riem (H&M, €12,90), grijze lange botjes (Zara, €39,90)
Foto 4: uitbreiding van foto 3 :)
Foto 5: ik wachtend op bus in madrid (coole foto jules): Blauw-wit gestreept lang hemd (H&M, €19,90), zonnebril (H&M, no price), bruine sandaaltjes (Zara, €39,90), bruin tasje (Vintage)
Foto 6: Julie met Jan Schep (hehe): Wit t-shirt (place unknown), bruin shortje (Mango, €14,90), witte schoentjes (H&M, €9,90), zwarte tas (H&M, €19,90)
Foto 7: ik in paskotje: blauw-grijs-wit kleedje (Lefties, €14,90), roze ballerina's (Lefties, €5,95)
Foto 8: ik heb het koud in Spanje! maak dat mee:) : Grijze trui (H&M, €14,90 = one size fits all!), Rood-Zwart geruit hemd (zie boven), grijze tas (H&M, €12,90), zwarte legging (H&M, €9,90), Bruine botjes (H&M, € 29,90), rode hartjeszonnebril (Claires, €12,95)
Foto 9: Julie en ik in de wc van haar nieuwe unif :): mijn outfit is al besproken, die van Jules: Blauw bloesje (Zara, € ?), Groen rokje (Only, €9,90), Wit bloesje (H&M, €14,90)
Foto 10: ik aan tafel in Hostal : Roos met zwarte bollen bloesje (H&M, € 14,90), ketting (Vintage)
Foto 11: Julie in paskotje: Rode jas (Stradivarius, € ?), Bruin rokje (Stradivarius, € ?)
Foto 12: ik aan het wachten op helse reis met de metro: alles is al gezegd buiten de bruine sjaal (Hema, €22,90)
Foto 13: Julie show die schoentjes!!:) : Zwart jasje (H&M, €19,90), Blauw bloesje (WE, € 24,90), Zwart rokje (Stradivarius, €19,90), Roze ballerina's (Lefties, €5,95)

0 reacties: