Back to real life

|



Ok het is dus dinsdagavond geworden. Dit weekend was druk en overweldigend. Eigenlijk zou ik nu nog wat moeten opruimen en nog wat teksten lezen voor school, maar ik dacht eerst aan m'n blog (dat is eigenlijk niet zo goed, hehe).


Om kort te omschrijven wat ik heb meegemaakt dit weekend (heb de uitleg al veel moeten doen daarmee dat'k er niet zoveel zin in heb om het nog eens grondig uit te leggen:)):

Stefan ging normaal meegaan maar juist wanneer we moeten vertrekken kon hij toch niet mee (was eigenlijk al twee uur te laat in Gent, Aron was aan het wachten), dus heb'k me keihard gehaast om de trein van 21u nog te halen. Toen heeft de conducteur mij afgeript (lees: ik vroeg weekend ticket hij gaf me enkel ticket en toen ik zei dat ik een weekend ticket gevraagd had zei hij "ik weet wel wat ge gevraagd hebt" en begon ie keigrof te doen). Toen ik dan aankwam in Gent bleek dat er geen bussen meer waren naar de plek waar we naartoe moesten (Doornzele, boeregat waar je een uur moet wandelen om een bakker tegen te komen). Aan het zuid heeft Aron nog een boks gekregen van drie kerels die hem wouden overvallen (toen isie gelukkig weggelopen). Die avond toen we uiteindelijk bij het festival geraakt waren, heb ik een pull en een gsm gevonden (die Aron dan weer de volgende dag is kwijtgespeeld met zijn simkaart er in, maar dan heeft een kerel die gsm weer gevonden en kunnen we de gsm gaan halen in Gent). De volgende dag gingen normaal Nancy, Jolinde en Natasha afkomen maar Nancy is dan toch niet gekomen en zijn de twee anderen gelift tot op het festival.

Kortom, het was een hele bedoening, maar het was wel heel fijn, Aron heeft goed voor me gezorgd :) (Love u baby!), en heb maar 4 foto's getrokken !!! Ha is dat even een mindere :) Maargoed..Je krijgt er dan toch 2 van te zien :)

En ook nog een fotootje van een pull die ik heb gekregen van de mama van Stefan (Auntie D!! Love u :))


Foto's:
Foto 1: ik wazig in tent :) beige zonnebril (H&M, € 6,90)
Foto 2: mijn liefde voor jou blijft zolang de windmolen draait schatje :)
Foto 3: Blauw-wit-gouden pull gekregen van Auntie D (Vintage dus :))

1 reacties:

Anoniem zei

Weer een fantastisch bericht op de meest fantastische blog van het land :p

Keep it up & interesting! :)

XxXx