Finally seein' my best friend back

|







Joepie! Ik vertrek sebiet naar Gent samen met Ronnie naar Yasser & Nina! 't lijkt zo lang geleden dat'k ze gezien heb, ik kijk er echt naar uit (misschien ook wel een beetje omdat ik dan morgen stiekem ga winkelen in Gent :) hehe).




Ik had vandaag maar 2uur les zodat ik thuis mijn kamer wat heb opgeruimd en voor de rest eigenlijk niks nuttig gedaan heb. Sakke is wel nog langsgekomen en heb van haar (weeral) geweldige outfit wat foto's getrokken dus die komen ook bij deze blog te staan natuurlijk. Ook heb ik wat foto's van mijn eigen outfit van vandaag getrokken.




Heb ook wel een klein ideetje bedacht dat ik vanaf deze maand ga proberen uit te werken. Ik was met m'n andere beste vriendje Stefan bezig over hoe sparen zo moeilijk kan zijn. We waren ideeën aan het bedenken om toch te kunnen sparen. Wat als je nu eens een spaarvarken hebt dat alleen aangeraakt kan worden (wat er inzit weliswaar) als je'm stukbreekt? En als ik nu eens in het begin van elke maand daar 20 (of meer) euros in steek moet ik na een tijdje toch wel wat geld bijeen gespaard krijgen? Want men gaat toch twee keer nadenken vooraleer je een spaarvarken gaat stukgooien (of je moet heel erg desperate zijn omdat je zo'n mooie schoenen hebt gezien die je echt zodanig hard wilt dat je in een woedebui je spaarvarken op de grond gooit :)). Eerst een spaarvarkvinden natuurlijk, maar ik herinner me van toen ik klein was dat ik en mijn grote zus allebei een paars spaarvarkentje hadden dat mooi op de schouw stond en elke week 20 frank te verduren kreeg in zn buikje :) 'k ga er sebiet eens achter zoeken, en anders koop ik een mooi nieuwtje.




Mmm, ik zit net een minuutje uit m'n raam te staren omdat ik nog iets wou schrijven maar er percies niet opkom.


Ah! heb het net gevonden :) Ik heb een supersite gevonden waar je outfits kan samenstellen. Eigenlijk een vrij loze bezigheid maar als je even niets te doen hebt kan je er wel wat leuks van maken (het maakt me ookwel een beetje miserabel omdat ik al die kleren wel mooi vind eigenlijk ;) :)). Een eerste uitprobeersel ook hier bij de blog gestoken.




ENJOY! En je krijgt zeker te horen hoe het in Gent was en wat voor leuks ik daar heb gevonden / aangekocht :)
Uitleg foto's komt later, mn Ronnie is gearriveerd :D

1 reacties:

Anoniem zei

Heya Leinemans! Ik heb vandaag eens de tijd genomen om je fameuze blog te lezen, en ik moet je nageven: it looks amazing! =) Geweldig hoe je die verschillende looks analyseert en de ietwat goedkopere varianten aantoont. Ga hier echt mee door, dit is echt je roeping! Anyway, door deze blog te checken heb ik wel gerealiseerd dat mode echt niet duur hoeft te zijn en dat Chine niet het enige bestaande merk is =D hahaha, Thanks om me weer op beide voeten te brengen! =)You're the best! Op naar de h&m en zara!

Love, Kim