My sweet adidas purse.. soon be mine :)

|


















































































Heb een tas gekocht op het internet (http://www.2dehands.be/). Heb net een mailtje ontvangen van de vrouw van wie ik ze gekocht heb, dat het geld op haar rekening staat, dus dat ze de tas vandaag of morgen verstuurd!! Dus ik heb de tas binnen enkele dagen in mijn bezit :) Me is happy.. Dit gekocht met m'n laatste geld van de maand :P



Een nieuwe tas van adidas kost al makkelijk rond de € 70, maar ik heb deze gekocht voor € 24 (inclusief verzendingskosten). Als je zelf zo'n tas zoekt, kijk dan regelmatig eens op van die tweedehandssites.


Ik ben blij alleszins!! Can't wait :) Love vintage purses :)


Hierbij enkele foto's van leuke adidastassen en natuurlijk die van mij (binnekort toch).


Foto's:
Foto 1, 2 & 3: Mijn nieuwe vintage adidas tas!!! :)
Foto 4: Meisje met prachtige rode adidastas!!
Foto 5: Frans meisje met dezelfde handtas als ik maar in het wit met beige
Foto 6,7,8,9&10: Allemaal stuk voor stuk mooie (vintage) adidas tassen.. Normaal heb ik het niet zo voor sportmerken maar om de een of andere reden zijn vintage adidas tassen echt supermooi :)



0 reacties: