Outfit + all stars

|
















































Ik vind dat iedereen een paar all stars in z'n kast moet hebben (buiten diegenen die ze natuurlijk niet mooi vinden maar ik heb zo'n gevoel dat velen dit mooie schoenen vinden!). Vandaag enkele leuke voorbeelden, alsook voorbeelden van celebs die weten hoe ze deze schoenen moeten dragen. M'n eigen outfit vind ik eigenlijk helemaal niet geslaagd. Ik denk dat dit komt door mijn examens, ik moet me focussen op mijn blok en dan kan ik me niet meer focussen op mijn kleding (dat hoeft eigenlijk ook helemaal niet want ik zit toch heel de dag binnen :D :( ).
Achja... Na deze post moet ik trouwens dringend verder in actie schieten met levenslooppsychologie (stomme cursus van 265 p )
Foto's:
Foto 1,2,3 & 4: All stars in verschillende kleuren. Zelf vind ik de roze niet zo heel mooi, maar de blauwe dan weer wel! dat kan alleszins op mijn wishlist komen :)
Foto 5: Heidi Montag heeft gekozen voor een simpele outfit. Ik vind dat de lage roze all stars haar wel staan.
Foto 6: Nicole richie draagt ze met een legging en een lang wit t-shirt. Op zich is deze outfit vrij casual, maar door het sjaaltje en de zonnebril maakt het het echt af!
Foto 7: De zusjes cruz gaan voor een comfortabele kledingsstijl als ze het vliegtuig op moeten. Toch zien ze er allebei mooi uit :)
Foto 8: Weer Nicole Richie die voor de legging gaat en de witte t-shirt, maar dan met een ander sjaaltje en een knalgele tas! Zelf vind ik het sjaaltje en de gele tas niet echt zoo mooi samen, maar zij brengt het er wel goed vanaf.
Foto 9: Ashley Olson gaat voor de blauwe exemplaren (en als ik me niet vergis heeft haar zus er ook zo'n paar.. of wie weet delen ze die:)). Ook met een zwarte glimmende legging erboven en een supermooie fendi tas en het geheel ziet er mooi uit.
Foto 10&11: Mijn (niet zo geslaagde) outfit dus... Ik vind het geheel niet bij elkaar passen maar de afzonderlijke stukken zijn wel leuk ; Grijs-wit gestreept t-shirt (Zara, € 3, SOLDEN), Bruine riem (H&M, € 14,90), Blauwe skinny jeans (Cheap Monday, € 45 - 50), All stars ( klein winkeltje in Antwerpen, + - € 55), Bordeau -gouden tasje (Het spit, € 2, vintage) (dit laatste vind ik overigens echt een pronkstuk voor zoo belachelijk weinig geld :D)






0 reacties: