Vintageshop in Leuven: Barboleta

|



My favorite shop everrr!!!! Ben er gaan solliciteren maar ze hebben op dit moment niemand nodig maar als hij iemand nodig heeft gaat hij me zeker contacteren. Ze hebben er supermooie botjes, speciale jurkjes, grote zonnebrillen en leuke tassen, allemaal voor een betaalbaar prijsje. Ook de inrichting is super, de lampen zijn bijvoorbeeld gemaakt van ... (ben de naam kwijt) een soort afgieters voor in de keuken.. kan echt niet op de naam komen, maar het is alleszins echt superleuk gedaan! Bij deze enkele foto's van de winkel.


IT'S MY DREAMSHOP/JOB !!!!!!!!!

2 reacties:

Anoniem zei

Heey Leinie !
Ik vind het super leuk da ge n blog hebt ! Ook leuk dat er kledingstips opstaan, ge zag er vroeger al altijd super stylish uit, dus da zal nu ook nog wel zo zijn :D En ik hou ook echt van Baboleta! Das zo'n zalig, schattig winkeltje waar ge de leukste en origineelste dingen kunt vinden. Ik geef toe da ik er nog steeeeeds niets heb gekocht, ma ik ben er wel al zeker 8 keer binnengegaan dus ooit zal het er wel van komen :) Ook gewoon de sfeer en mentaliteit da da winkeltje uitstraalt, just love it :)
Keep up the good work ;)
Ps: ik hou van harembroeken!! uggs vind ik wat minder :p

Anoniem zei

heej marjolein!!
100% gelijk, barboleta is een zalige winkel!!
Kheb er zelf ook al een tas gekocht en ga regelmatig is kijken voor de schoene, maar spijtig genoeg moet je daarvoor geluk hebben :) (you know, de maat enzo :p)
anyway, nice blog!!
xx