Dokters zijn rare wezens

|



Hmja, mn titel zegt het zelf al. Ben vandaag naar de dokter geweest, maar 't heeft niet zoveel geholpen. Hij dacht dat ik daar gewoon was voor de verzekering, terwijl ik echt wel superveel pijn heb aan mijn arm-schouder. Hij heeft niet eens gevoeld of een zalfje voorgeschreven of wat dan ook! Ik was even echt pissig, maar is nu al beter.

Daarna heb ik even voor school gewerkt, en dan met Nancy naar stad gegaan. Daar heb ik een leuk bloesje gekocht voor de helft van de prijs(maar het ligt nog op Nancy haar kot dus foto zal even moeten wachten). Heb ook een high-waist leren rokje gezien voor maar 10 € maar dat heb ik dan toch maar niet genomen, ga er nog even mee afwachten, weet niet of ik het veel zou dragen maar vond het wel echt leuk en het slankte wel af :)niet dat dat zoveel uitmaakt maar kom 't is mooi meegenomen.


Daarna mijn haar gekleurd in een iets donkerder blond, het is nog wel ok geworden :) Ik had al schrik voor een groen fiasco dat enkele jaren geleden heeft plaatsgevonden maar 't is dus niet zo, hehe..


Daarna even naar Nina haar nieuw huis geweest en erna naar Leuven waar Aron, Jup, Raf en nog wat mensen zaten. Nu ben ik alweer thuis want ik had echt superkoud en was me niet echt aan het amuseren. Ik voel me even niet zo goed in mijn vel, heb er niet echt een reden voor maar 'k voel me niet zo gelukkig. Maar dat zal wel overgaan zeker?


Ohja, deze nacht heeft mijn kat nog overgegeven in mijn bed!!! Dat was echt suuupervies, ik ben echt wakkergeworden van het vreemde geluid (was percies een vogel, echt vreemd :D)


Nuja, ik ga direct eens mn bedje in, maar eerst nog wat foto's erbij zetten van mijn outfit van vandaag (eigenlijk veel te koud voor het weer en dat heb ik nu dan ook weer eens gemerkt :))


Sleep tight everyone !
Foto's:
Foto 1,2,3: Leren jasje (H&M, € 39,90), Blauw tasje (Vintage, Spit, € 3,50), Grijs-zwart gestreept rokje (H&M, SOLDEN, € 15), Panty's (H&M, € 5,90), Gouden riem (Esprit, ? weet ik niet meer, denk iets van een € 15), Zwarte pocahontasschoentjes (H&M, SOLDEN, € 15)

0 reacties: