Partyyyyy

|





Haa, ik ga bijna een feesje leggen :) Het feesje is in Waals-Brabant, dus nog wel eventjes rijden van hier. Het is Wiebe zijn verjaardag, dus we gaan met zijn allen vieren dat-ie weer een jaartje ouder is (hoeree hoeraa!!). Ik heb voor hem een doek gekocht vanuit het Nepalees winkeltje, Dreadlocks zijn er nogal geliefd :)


Het feesje van gisteren is te laat geworden, ik lag rond half 7 in bed bij mijn vriendje, en het was normaal 2u ofzo .. :) Maar 't was wel fijn.. Enkele foto's van mijn outfit van gisterenavond en wat sfeerbeelden (hehe twee foto's maar) kunnen jullie bekijken..
Foto's:
Foto 1 & 2: Mijn outfit: Oranje bloesje (H&M, € 14,90), Beige golfje (Zara, € 12,90), Gouden ketting (Vintage), Oranje-gouden armband (H&M, € 5,90), Grijze broek (H&M, ? lang geleden), Witte schoentjes (H&M, € 9,90), Bruine riem (Vintage)
Foto 3: Outfit met jas + sjaal: zwarte jas (H&M, SOLDEN, € 9,90), Gouden sjaal (geleend van Sarah)

Foto 4: Pieje Happy !! :) I like u !
Foto 5: Shinyyyyyyyyyy !! You're my sunshine baby

0 reacties: