Geek glasses. Little too much or just stylish?

|



























































Zelf heb ik er 2 in mijn bezit :) haha.. Ik loop er echt bijna nooit mee rond, want het verward mijn zicht toch een beetje en ik weet nooit of mensen denken dat ik echt gek ben of gewoon een totale nerd ben dan :) En toch vind ik ze fijn. Ik had er al aan gedacht om van een van de twee mijn eigen bril te maken, maar ik denk dat met mijn glazen erin mijn ogen dan toch iets te vreemd gaan overkomen (het vervormd namelijk je ogen met echte glazen).


Hier toch enkele foto's van leuke prentjes met mensen die de neurtbrillen goed gebruiken. Langs de ene kant vind ik het wel fijn dat zo een voorwerp dat vroeger als marginaal neurtig werd bekeken nu wordt omgevormd tot iets mode achtigs. Het hangt er volgens mij gewoon vanaf hoe je het draagt bij de rest van je kleding.
Foto's:
Foto 1: Een soort rayban achtige bril maar dan zonder zonnebrilglazen.
Foto 2: Ik heb er zo'n soort ook in mijn bezit, maar deze vind'k toch niet zo heel leuk. Als iemand ze voor een klein prijsje wil, laat zeker een reactie achter :) 't is maar een voorstel..
Foto 3: Dit vond ik wel een grappige exemplaar, meer vierkantig maar toch ook leuk.
Foto 4,5,6 & 7: ikzelf met m'n geek bril :) 'k vind me er toch niet zo heel goed mee staan elke keer als ik hem opzet. Maargoed, om je maar een gedacht te geven he... (ohja, op twee van de foto's is mijn haar net gewassen dus ziet het er niet uit :D)
Foto 8, 9, 10 &11: Mensen die allemaal goed weten hoe zo'n bril te combineren...

1 reacties:

Unknown zei

Hi,

Ik was opzoek naar zo'n geekbril. (die van je eigen foto)
Wat wil je daarvoor hebben??

Groetjes Eva

evaleeuw@hotmail.com