Here comes the second ! It-girl: Lauren Conrad

|



































Haa ! ik had beloofd een tweede blog te posten vandaag en dat doe ik dan ook met plezier :) Ben er even tussenuit geknepen en naar m'n beste vriendje Stefan gegaan die hier om de hoek woont (coincidence?I think NOT :)!).


Ok, dus deze blog gaat over iets totaal anders dan mezelf :P. Ik heb eergisteren samen met Kim naar een paar afleveringen van The Hills gekeken. Ook op het internet heb ik al een paar afleveringen bekeken (www.mtv.com). Het is vrij verslavend, maar dat is bij iedere serie wel zo. Niet dat ik het een superboeiend of fascinerend programma vind, maar ik kijk graag naar de outfits dat de meisjes (vooral Lauren) aanhebben. Lauren is dan ook meteen gebombardeerd tot mijn favoriet :) Maar natuurlijk niet alleen omdat ze zich mooi kan kleden. Ook omdat ze me de snuggerste van heel de hoop lijkt, omdat ze redelijk is en omdat ze vrouwelijke vormen heeft en ze toch een supermooi meisje is. Ze lijkt ook het meest down-to-earth, maar dit kan natuurlijk ook een vergissing van mijn interpretatie zijn.

En speciaal DAAROM heb ik even een paar leuke pics van Lauren opgezocht. Eigenlijk zijn het er superveel maar ik ga me beperken tot een paar. Sommige foto's komen van de site van MTV en sommige gewoon van internet.
Ok, ik ga m'n mening over de foto's morgen geven want ik heb stiekem al naar m'n bedje zitten staren en kan niet wachten om er in te gaan liggen, alsook mijn kont die weer zeer begint te doen (ik heb echt een probleem, ik heb dat denk ik echt geërfd van m'n papa, da's echt irritant !!):)
Kissiee x Lein

0 reacties: