Hmm.. Inspiration?

|




'k ben vrij moe dus ik ga het kort houden. Ik heb al wat leuke ideetjes voor m'n blog wat interessanter te maken maar ga dat voor morgen houden denk ik (maar 2u les).

Nu dus gewoon enkele loze fotootjes van outfit en nieuw bloesje :)
Ohja, heb mijn blog vandaag totaal zitten fucken door een nieuwe achtergrond er op te zetten. Toen kreeg ik opeens proberen met m'n counter enz dus het ziet er mss een klein beetje anders uit als voordien. Het probleem is dat ik altijd de kleine gaatjes gebruik om eraan te werken en het dan nooit degelijk af kan werken. Sorry for that..
Maar wat valt er te verwachten deze dagen:
Blogs over:
-Balenciaga Bags; heb het er de laatste dagen veel over gehad, wil hier graag een post over geven
-Collectie van Chine: speciaal voor mijn liefste vriendin Kim wil ik graag mijn favoriete stukjes tonen en mening geven :) Omdat Chine zeker ook mooi kan zijn en zéker met 75% korting :)
-Comme Des Garçons van H&M: omdat H&M een van mijn favoriete winkels is (probably mijn favoriet, is vrij cliché), en omdat ik net een wedstrijd heb meegedaan over deze collectie
-De Hills: niet omdat het een fantastisch programma is, maar omdat de meiden er af en toe nog wel stijl in hebben; de leukste outfitjes uitzoeken en posten
-Barboleta: het vintage winkeltje waar ik ben gaan 'solliciteren', echt superleuk en een aanrader voor iedereen !!
-And so much more !!! (Hopelijk als ik tijd heb)
Foto's:
Foto 1: Outfit van vandaag: Roos kleed-bloesje (H&M, solden, € 7,50), Legging (H&M, € 9,90), Bruine botjes (Pimkie, € ?, klinkt marginaal maar af en toe hebben ze enkele mooie dingen), Grijze pull (H&M, € 14,90), Bruine pull (H&M, ?), Bruine riem (Vintage, € 8)
Foto 2: idem

Foto 3: Nieuw bloesje ! (H&M, Solden, € 10)
Foto 4: Detail

0 reacties: