Tired and Shocked

|









hmm, 't is al even geleden dat ik geblogged heb maar er is weer zoveel gebeurd dat ik percies een spectaculair leven heb ;) haha :)




Ben dus naar Gent geweest met m'n vriend, bij Yasser en Nina op kot blijven slapen. De volgende dag zijn er 2 vrienden van Yasser even langsgekomen, dan zijn we Yasser ergens gaan afzetten en zijn toen even gaan winkelen. Heb een spaarpot gevonden, een superlelijke maar was de enige die niet openging, maar we hebben er al wit papier over geplakt zodat Aron hem kan bewerken.


Heb ook nog een hemdje en een rokje gekocht in de H&M (foto's volgen). Heb veel ruzie gemaakt die dagen dus dat was een domper, maar voor de rest was het wel fijn.




Vandaag ging ik dan met Sarah voor de les naar de zonnebank gaan. We waren aan het rijden (allebei op onze eigen brommer), Sarah achter mij. Toen ik op het fietspad reed langs een zijstraat kwam er ineens een auto die ging afslagen op mij af en had me mee. Ik werd dus twee meter verder geslingerd en was totaal in shock. De man en vrouw uit de auto waren eigenlijk al op weg naar de dokter omdat de man op zijn werk iets had voorgehad en een wonde had op zijn hoofd. We zijn dus niet meer naar de zonnebank gegaan, maar ben ook niet naar de dokter geweest. Ik denk wel dat ik morgen ga gaan omdat ik toch wel last heb aan verschillende plekken (vooral mijn benen, rug en nek). Dat is het beste natuurlijk. Mijn coole vintagebrommer werkt gelukkig nog, maar spijtig genoeg is een van de knipperlichten eraf waar ik zo trots op was. Morgen gaat de vriend van Sarah het proberen maken. Ondertussen begint mijn schouder wel pijn te doen, ik was nog zo blij dat ik niks had maar 'k heb percies te vroeg gejuichd.




Vandaag ben ik ook nog langs 't Spit gegaan, en daar heb ik een leuk oud tasje kunnen vastgrijpen voor maar € 3,5! Foto is ook included :)




Heb de laatste tijd nogal rondgesurft op het internet en ben tot de vaststelling gekomen dat mijn blog vrij chaotisch, ongeordend en monotoom is. Hier wil ik graag verandering in brengen als ik daar de tijd toe heb, als iemand leuke categorieën weet laat gerust een bericht achter.

OK, het heeft echt een uur of zo geduurd eer die stomme foto's wouden uploaden. Ik wil echt dolgraag mijn bedje in (eindelijk rust na zo'n vermoeiende en pijnlijke dag), dus ga de uitleg vrij kort houden. Sorry daarvoor, ga binnenkort eens grondig tijd maken voor mijn blog :)
Foto's:
Foto 1: Hobbes wou heel graag mee op de foto :) : Roos-wit geruit hemdje (H&M kinderen, € 14,90), Vintage blauw tasje (Spit, € 3,50), Grijs-zwart gestreept rokje met bretellen (normaal zou ik dit niet kopen maar had een ingeving waardoor het nogwel mooi kan worden, zie je waarschijnlijk wel foto's van binnenkort) (H&M, SOLDEN, € 15)
Foto 2: idem
Foto 3: idem
Foto 4: ik aan het lollen :): Groen poffie truitje (ONLY, SOLDEN, € 5), Wit bloesje (H&M, gekregen van mama), Jeans (Berschka, prijs weet ik niet meer :) lang geleden dus), gouden riem (Spit, € 0,50), Zwarte pocahontas schoentjes (H&M, SOLDEN, € 15 -> mijn slag van de solden die net geweest zijn :) was er al zo lang naar op zoek!), Diadeem (Veritas, € 4,95)
Foto 5: idem
Foto 6: Het nieuwe hemdje, Lichte jeans (Zara, € 39,90), Wit-gouden riem ( geen prijs :)), witte botjes (Sacha, € 45)
Foto 7: idem
Foto 8: idem + Grijze trui (ONLY, € 14,95)

0 reacties: