Outfits

|




































Bah, studeren in de herfstvakantie is stom :) vooral als je ouders weg zijn en je zus ook en je eigenlijk gewoon heel het huis voor je alleen hebt maar daar geen gebruik van kan maken omdat je examens hebt!!




' S avonds kan ik natuurlijk wel relaxen en da's wel fijn. Heb net mijn burgerlijk recht cursus helemaal gestudeerd, ben wel beetje trots, maar ga sebiet nog een deel van levenslooppsychologie leren.





Sorry trouwens dat het even geduurd heeft dat ik hier opnieuw een blog post, maar had gewoon niet zoveel tijd.




Dus hierbij enkele outfits van afgelopen dagen..
Foto's:
Foto 2 & 3: gisterenavond: Blauw bloesje (H&M, € 7 SOLDEN), Gouden riem (H&M, € 12,90), Zwarte skinny jeans (Cheap Monday,tussen de € 45 en € 50), Pantermotief Ballerina's (New Look, € 18)
Foto 1: Gouden Horloge (Kruitvat, € 9,99)
Foto 4, 5&6: Paars-zwart bloesje (H&M, € 14,90), Zwart rokje (=bloesje, € 4,90), Beige botjes (H&M, € 29,90), Gele beenverwarmers (Vintage), Bruine tas (Vintage, € 30)
Foto 7: grappige foto :) Haarband (Claire's, € 12,90!! iek), Gouden oorbellen (?), Blauwe pull (gekregen van vriendje :))

Foto 8: hetzelfde maar met bruine muts (gekregen voor verjaardag van Hendrick, zelfgemaakte muts!)

1 reacties:

Anoniem zei

ik weet hoe het voelt, ik ben ook 2 weken alleen thuis en heb ook examens...ik heb wel geluk dat mijn vriend elke avond eten komt klaar maken voor mij (toch nog een beetje ontspanning).

Ik vind je blog een leuk initiatief...

groetjes

Sien