Tijd is een moeilijk woord

|









Ik weet dat ik soms niet zo veel post als normaal, maar ik heb natuurlijk ook andere dingen aan mijn hoofd zoals school en vrienden en huishouden en... :) zoiets gelijkaardigs. Hiervoor mijn excuses.


Goed, Ik heb een beetje nagedacht over mijn blog en heb beseft dat ik buiten posts over mezelf ook nog wel andere posts kan uitbrengen :) Dus dit is de eerste natuurlijk wel over mezelf, maar ga deze avond ook nog wel proberen enkele andere posts te 'posten' niet over mezelf maar over andere dingen :)


Zie hierbij alleszins een outfitje van vandaag :)




Even een bijnootje : Hierbij zie je ook een klein zwart met gouden tasje. Ik zocht al even naar zo'n soort tasje en een jaartje of twee geleden zag ik tijdens de solden dit (naar mijn mening) mooie exemplaar! In de Inno voor maar € 18 !! Ik was meteen verkocht. Het was percies wederzijdse liefde op het eerste gezicht, want op het tasje staat in goud een M !! En aangezien mijn naam Marjolein is werd ik gedwongen om met dit tasje naar de kassa te gaan en 18 euro te laten verdwijnen van mijn bankrekening :) Maar zeker niet getreurd! Heb er dezer dagen nog steeds plezier aan. Het doet me een beetje denken aan de kleine Chanel tasjes. Hierbij enkele mooie voorbeelden..
Foto's:
Foto 1: m'n outfit :) : Gouden sjaal (geleend van Sarah), Grijze pull (ONLY, € 24,99), Blauwe broek (Berschka, LANG GELEDEN dus ? :)), Zwarte motorboots (ZARA, € 79,90), Zwart-gouden tasje (Inno, € 18)
Foto 2: idem

Foto 3: My beloved Purse :)
Foto 4: Mary - Kate Olsen met blauw look-a-like tasje. Ik vind haar outfit in het totaal trouwens heel leuk. Een casual wit t-shirt met een leren zwart rokje eronder (heb er zo een trouwens gezien in de H&M voor maar € 9,90 maar durf het niet goed kopen :)) en zwarte sandaaltjes klinkt vrij normaal, maar ze maakt het af door het blauw-gouden tasje en met de rode accenten (zonnebril + nagellak). Normaal ben ik niet zo voor twee felle kleuren mixen maar omdat het hier om details gaat vind ik het echt prachtig :)
Foto 5: BIG PURSE !! :) hih
Foto 6: Mischa Barton en zus, allebei met een paarse Chanel purse :) outfit van Mischa vind ik niet zo heel mooi, de outfit van zus al beter (vooral de zonnebril en de speelse panty's ookal zou ik deze denk ik niet aandoen).
Foto 7: Nicole Richie met een van mijn Wensen: een Rode Chanel !! Door haar vrij tot zeer zwarte outfit te combineren met de felle tas is het geheel echt super vind ik :) meer moet dat dus niet zijn !
Foto 8: Wauw, I adore !!! zelfs op deze foto vind ik de outfit die je helemaal niet ziet geslaagd :D Omdat de rode nagellak mooi bij de tas past (absurd om te vinden maar 'k heb er zo'n gevoel bij :))

0 reacties: