Outfits of days :)

|








Ik weet dat ik m'n blog wat heb laten slingeren de laatste tijd. Ik ging dan ook even door een niet zo leuke tijd. Maar nu ben ik weer terug !! :) Ik heb wel bijna examens en zou eigenlijk aan het studeren moeten zijn, maar even bloggen mag wel als ontspanning :) Ik moet daarbij ook nog een HOOP strijk doen, maar dat is voor later.




Vanavond gaan we met z'n allen eten bij Nancy, een soort klein kotfeesje als het ware.




Bij deze blog zet ik dus 2 outfits van afgelopen dagen erbij !
Foto's:
Foto 1 & 2: Grijze sjaal (Vintage), Bruine pull (H&M, SOLDEN, € 3), wit bloesje (Vintage, € 1), Zwarte skinny jeans (Cheap Monday, € 45,90), Grijze sneakers (Sacha, € 40)
Foto 3 & 4: Mijn hoofd (haha) met sjaaltje (H&M, € 4,90), oorbellen (gekregen)
Foto 5 & 6: Grijze pull (H&M, SOLDEN, € 7,50), Blauwe skinny jeans ( Bershka, € ?), Rood&bruine riem (Vintage, € 5), Bruine botjes (H&M, € 29,90)
Foto 7: verwarde kop :) Diadeem (gekregen)

1 reacties:

Anoniem zei

die bruine pull op foto 1 & 2 is echt kei mooi! :)
btw; heb ook skinny jeans vn cheap monday ^^ die zitte kei goe ;)
anyway, coole blog! U outfits zijn altijd wel leuk :-)

groetjes, Evelien Xx