Balenciaga + STRESSSING!

|


















Ok, ik ben echt moe maar ik ben echt aan het freaken! M'n vriendje ging vanavond bij z'n vader eten en rond 10 a 11uur mij een belletje geven om ene te gaan drinken in Leuven, maar zijn vader heeft mij enkele uren geleden gesmst of ik wist waar Aron was, dus bleek dat hij daar niet eens is geweest en hij heeft me ook nog altijd niet gebeld! Nu denkt iedereen, jaaa bel hem gewoon dan.. Dat gaat spijtig genoeg niet want die dude is gewoon zijn gsm kwijtgespeeld twee weken geleden. Zou er iets gebeurd zijn?? Ohhh waarom leef ik altijd in zo'n onzekere wereld ?! :)






Daarom ga ik dus maar even om de tijd te doden nog een blogje posten, dacht ik zo bij mezelf.






Balenciaga Motorcycle Bags, iedereen heeft het er tegenwoordig over, en eigenlijk al langer als tegenwoordig. Omdat deze tassen echt een fortuin kosten, kan je tegenwoordig replica's kopen. Meestal op tweedehandssites (http://www.2dehands.be/ , http://www.kapazaa.be/ ), of in andere landen als Belgiƫ (jaja u hoort het goed Belgiƫ is STOM als het gaat over merktassen die je goedkoper wil tegenkomen :P). Heb er ook al in de Van Dalen gezien maar die hebben ze daar nu niet meer. Zelf heb ik er twee in mijn trotse bezit. 1 prachtige bruine van echt leer van op een tweedehandssite, vrij ruim. Een andere kleinere in het kakigroen ook van op een tweedehandssite. Heb er twee foto's van op mn blog gezet.









(ondertussen heeft mijn vriendje gesmst, jongens lijken soms zo achterlijk? niet slecht bedoelt he, en ik weet dat meisjes te snel beginnen freaken, maar jongens weten dat ook dus moeten ze af en toe meisjes geruststellen :))






Je ziet de Balenciaga tas bij bijna Elke celebrity, het is gewoon zoiets als een It-Bag or something ..






Hierbij ook enkele foto's waarvan ik vind dat het stuk voor stuk prachtige tassen zijn en ook goed gecombineerd :)






ENJOY



Ok, ik ben ZOOO moe!! Ik ga de uitleg van de foto's maar weer voor een andere keer houden. Maar nog even wel een klein uitlegje over mijn twee tassen:
Foto's:
Foto 4 & 5: De kaki groene zie je dat niet echt is, aangezien het plastiek is en de afwerking iets anders is dan de normale. Maar de bruine is echt prachtig afgewerkt, heeft een plaatje binnenin van 'Balenciaga' en heeft me maar € 70 gekost!!! I'm so totally in Loooove... :)


0 reacties: