Outfit of the day + Uggs (Jaa, uggs, de naam zegt het zelf al, of niet?..

|















Vandaag vermoeiende dag gehad. Had 2u les in de voormiddag en 4u beroepspraktijk in de namiddag. Nieuwe mensen, nieuwe onwennige situaties.. know the feeling? Ikzelf ben zo'n persoon die in het begin vrij verlegen is maar daarna volledig openbloeit. Dus dan voel ik mijn hoofd rood worden en mijn stem begint te haperen en.. ja, totale chaos in mijn hoofd, zo nieuwe gezichten :) Maarja 't is al heel mijn leven zo, ben er wat aan gewend geraakt.


Natuurlijk moesten mijn schoenen er vandaag aan geloven. Ik had dus wel degelijk Uggs aangedaan. Zwarte. Sommigen zijn er voorstander van, anderen vinden ze ronduit lelijk :D Ik begrijp de twee kanten zo wat. Het is hier ook altijd al een haat-liefderelatie geweest met mij en mijn Uggs.


Het Grote Voordeel: SUPERwarm en comfy in de winterdagen
Het Grote Nadeel: LOMP dat die zijn !! En in de sneeuw moet je er ook niet mee in gaan wandelen, want je gaat gegarandeerd op je bek! :)


Achja, in de les moesten we allemaal iets origineels zeggen. Nadat mijn voorstel van 'ik kan eenwieleren' werd afgewezen omdat iemand anders in de les dat ook kon, zei ik maar: ik heb 100paar schoenen. Met veel oohs en aahs keken de mensen me aan en vroeg mijn lector: en zijn die dan allemaal in dat genre? En toen begon ik iets te stamelen van 'niet zo mooi..' 'wel warm..' 'donsje vanbinnen..' (ondertussen bukte ik me om het donsje vanbinnen te laten zien) 'brommer koud..' en toen moest iedereen een beetje lachen. Maar zo hard trek ik het me niet aan want IK HEB LEKKER WARM IN MIJN SCHOENTJES ! :)

Swat, genoeg geluld over mijn schoenen. Je ziet zelf maar op de foto's of je ze nog wel ok vindt of mij gewoon bestempeld als crazy gayl .. Ook heb ik nog wat andere foto's van Uggs erbij gezet en van celebs die ze naar mijn mening goed dragen..


Ok ik kan eigenlijk toch niet stoppen over die verdomde schoenen, in de blokker zijn ze nu te koop voor iets van een € 10!! vond dat wel even weinig zeg. EN ik zag onlangs een meisje van maximum 10jaar die Uggs droeg en een skinny jeans en een soort bodywarmer in het bont(liefst fake bont natuurlijk:)) en ze leek sprekend op haar moeder die ernaast liep in een grote bontmantel (nog altijd liefst fake bont maar daar hoeven we niet op te hopen vrees ik..)


Het leek dus alsof die schoenen me de hele week al achtervolgd hebben (daarom misschien dat ik vandaag de drang voelde om m'n Uggs aan te doen:))
Ok nu stop ik er echt over :)


Foto's:
Foto 1: Kate Moss, Eva Longoria en Jennifer Anniston alledrie Uggs mooi gecombineer. Kate Moss en Anniston meer op de comfortabele manier, en Eva Longoria zorgt er op de een of andere manier voor dat haar Uggs bij haar stijlvolle outfit passen
Foto 2: Nicole Richie, like ALWAYS stylish :) Met zwarte varianten van de gewone Uggs, die ik persoonlijk iets mooier vind buiten het feit dat ze wat afzakken.

Foto 3: Damn! Die foto wou ik als eerste maar mijn kunsten met deze blog zijn nog niet optimaal en dit is dus niet gelukt.
Foto 4: Cameron Diaz met lichte exemplaren. Ze combineert ze met lichtblauwe kleuren en ik zou normaal denken dat dit dan ordinair kan overkomen maar haar lukt het om het comfortabel en toch mooi te maken.
Foto 5: Jessica Alba gaat voor de donkerdere kleuren, wat het vanzelf al wat chiquer maakt. Maar met haar bruine lange jas en haar bruine riem erover maakt het de outfit nog net dat eleganter.
Foto 6: Hilary Duff gaat voor de iets speelsere en sportievere look en houdt het simpel. Perfect voor dagen dat je je niet zo goed in je vel voelt.
Foto 7: Kate Moss en Sienna Miller gaan allebei voor een simpele look. Eigenlijk vind ik de look van Sienna hier wat minder omdat haar t-shirt wat te veel floddert en het er een beetje uitziet als hoe een witte onderbroek eruit ziet na jaren van gebruik (lees: uitgelebberd :))
Foto 8,9,10,11,12: My outfit: Rood-wit geruit oversized hemd (ergens opgevist van ma of pa, Vintage), Zwart-gouden riem (Spit, € 0,50=Vintage), Pantys (H&M, € 5,90), zwart rokje eronder (H&M kids, € 2,50, SOLDEN), zwarte uggs (Claire's, € 24,90)

0 reacties: