Which haircolour would I pick?

|



























































































Ik was daarjuist met Nancy bezig over welke haarkleur bij mij zou staan. Zijzelf is van nature bruin, maar heeft een rode kleur gekozen en ze staat er echt mee! Ik ben van nature lichtbruin maar kleur mijn haar al zeker 5 jaar blond! Ik ben dit eigenlijk beu, maar iedereen (tot mijn oma toe) zegt dat ik ermee sta. Ik was van plan om mijn haar terug te laten kleuren in mijn normale haarkleur, maar die is zo saai. Heb ook 1x mijn haar geverfd in het zwart, maar hier was ik helemaaaal niet tevreden mee =D Dus nu vroeg ik me af...


Hou ik het blond? Zoja lichter, donkerder, hetzelfde?


Kleur ik het misschien in mijn eigen haarkleur?



Of misschien in het donkerder bruin?



Of misschien wel rood zoals m'n vriendin Nancy?



Hier enkele voorbeelden van haarkleuren die ik mooi vind, maar niet zeker weet of het wel bij mij zou staan...
Foto's:
Foto 1: Nancy & ik op Eargasm :)
Foto 2: een soort kleurenpalet. Denk dat ik nu de kleur heb de eerste links vanboven. Mijn echte kleur is zoiets gelijkaardigs als het vakje 2de links 2de rij (haha dit is superingewikkeld =D)
Foto 3: Daar vind ik Nicole Richie haar haarkleur echt supermooi, maar weet gewoon niet goed of het mij ook zou staan. (Ook de outfit is trouwens super :))
Foto 4: idem dito :)
Foto 5: WAUW! echt mooooie kleur! maar zou ik er mee staan?
Foto 6: Dit is een iets lichtere kleur dan dat ik nu heb. Deze kleur heb ik al gehad en weet dat het mij wel staat maar misschien is het iets te barbie achtig :)
Foto 7: Donkerder bruin vind ik ook mooi bij veel meisjes.
Foto 8: Mary Kate Olson heeft sowieso al superveel haarkleuren gehad, en ze stond bijna met elke haarkleur (buiten die kleur die haar eruit leek zien als een oma). Dit is een soort donkerbruin-roodachtig. Misschien nog iets te donker.
Foto 9: Dit is dan weer een blonde-rode kleur. Dit vind ik echt supermooi!
Foto 10: Just blond as I have right now.
Foto 11: Blond & rood. Allebei mooi.
'k ben er nog altijd niet uit!!! Waar meisjes zich toch zorgen over kunnen maken =D

0 reacties: