Lazy Sundays?

|







Feesje gisteren was supergezellig. Op een klein boerderijtje met koertje en twee zaaltjes, met zeteltjes en stoeltjes en.. :) het was echt leuk. Tegen 5u zijn Nancy & ik alweer vertrokken met de auto, want het was in Waals-brabant en we moesten nogwel een uurtje rijden (het feesje duurde tot 9u). Ik was mijn fototoestel vergeten dus ik heb geen foto's van de avond (en het zou ook niet veel hebben uitgemaakt aangezien mijn fototoestel een STOM MIDDELEEUWS ding is :) -> beetje overdreven misschien maar toch..).Ik ben trouwens aan het sparen voor een beter fototoestel. Ik heb enkele voorwaarden:


- Het moet een batterij bevatten die je kan opladen via de pries (nu moet ik zowat elke week nieuwe batterijen in dat stom ding steken).


- Het moet een groot scherm langs de achterkant hebben.


- Het moet goede foto's kunnen trekken in de nacht.


- Het mag niet meer als € 200 kosten :)


Zou dit te doen zijn? Heeft iemand een goed fototoestel die aan mijn voorwaarden voldoet? Dan mag je altijd een reactie achterlaten van waar ik zo'n spul kan vinden :)




Ik had op het feesje een verrassing voor mijn lieve Aron. Ik had in blacklight nagellak op mijn buik geschreven : "RONNIE... I LOVE YOU BABY !!!!". Hij was verbaasd toen hij mn buik zag :) hihi zijn avond was goed! Ik heb er enkele foto's van maar die moet ik nog krijgen van een vriendin.




Voor de rest slaagt mijn titel van deze post op het feit dat ik eigenlijk bijna nooit lazy sundays heb. Ik zou er meer moeten inlassen. Vandaag heb ik bijvoorbeeld tot nu voor school gewerkt. En 5 minuutjes geleden heb ik dan maar enkele fotootjes beginnen trekken. Heb een betere(?) plaats gevonden voor foto's te trekken, maar ideaal is hij zeker nog niet :) De Badkamer! Ik en mijn zus hebben een heel grote spiegel in onze badkamer, maar hij reikt niet tot op de grond, zodat ik op het bad moest gaan staan om mijn hele outfit te kunnen trekken. Het was even balanceren, en daarna heb ik maar besloten om op het stoeltje te gaan staan plaatsvan op het bad (maar dan had ik m'n schoentjes weer niet op de foto). Ik zou ergens in mijn huis een witte muur moeten vinden en mijn zus was wel al kandidaat om foto's van me te trekken. Maar ik kan toch ook niet van haar verwachten dat ze elke dag klaarstaat voor me? Achja afwachten tot ik een beter fototoestel heb.




Ik vraag mij eigenlijk af of het wel interessant is zo al die foto's van mijn outfits. Ik hoop dat toch sommigen het leuk vinden.



Goed, ik heb genoeg gepraat voor 1 post, ik ga meteen eens eten zien vast te krijgen ergens voor mij en mijn vriend (ligt hier vredig te ronken in m'n bed :) schattigaard!)en daarna eindelijk nog wat van een lazy sunday genieten (wat er nog van overblijft)...

Foto's:
Foto 1: ik met mijn ketting (H&M, € 5,90) : inside: foto van mij en sakke
Foto 2, ...: Mijn outfit: Blauw-wit bloesje (H&M Mama, € 19,90), Zilveren riem (gekregen van Sarah), Blauwe skinny jeans (Promod, € 39,90), Blauwe ballerina's (H&M, € 9,90)

0 reacties: