What a day

|





Goodevening.. vandaag was een baaldag. Ik hoop dat het vanavond wat beter word, feesje in de Machine. Mijn moeder heeft eindelijk 'zakgeldverhoging' gegeven, maar het word pas vanaf November aangepast. En ze wil ook niet zeggen hoeveel, het is een verrassing zegt ze :) Het enige wat ze zei was: kledinggeld is een kleine verhoging en zakgeld een grote verhoging.. Dat maakt op zich niet zoveel uit die onderverdeling want zoals vele meisjes doe ik grotendeels mijn zakgeld op aan kleding :) hehe..




Ben vandaag ook even in't stad geweest. Heb UV glow nagellak gekocht :) neenee, niet om te schitteren in de blacklight, maar omdat ze in het gewone daglicht een supermooie glans aan je nagels geeft. En ook heb ik een oranje hemdje aan de kant gelegd in de H&M, kvond het echt mooi dus wou het echt hebben :) Maar ik dacht er nog even mee te wachten dus een foto kan ik niet geven. Nog niet althans.




Voor de rest is het niet zoveels zaaks geweest vandaag. Heb wat foto's van m'n outfit, zet ik er ook even bij :)

Even wat commentaar bij m'n eigen outfit : Mijn broek is zo'n "harembroek" zoals ze die noemen. Ik had er al 2 heel lang, maar nu is het blijkbaar vrij in. Er zijn veel meisjes die dit niet mooi vinden en het moet natuurlijk ook je stijl zijn. Maar ik draag ze graag als ik me wat comfortabeler wil voelen in mijn kleren, en met ballerina's eronder maak je het meteen veel eleganter. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :)


Foto's:

Foto 1: Foto van een vrouw H&M, een 'chille' outfit, maar toch ook modieus
Foto 2: Rode Harembroek :)
Foto 3,4: mijn outfit : Groene pull (H&M, € 24,90), Bruine riem (H&M, € 14,90), Zwarte broek (Vintage, € 7), Gouden ballerina's (Pimkie, € 14,90)

0 reacties: