Weekend :)

|



Joepie, eerste week school voorbij en minder lessen als verwacht :) Vanavond machine, ik kijk uit naar wat ontspanning.

Hierbij mijn outfit van de avond en van een schoolse outfit van in de week !

Wou nog foto's erbij zetten van celebs maar ik vind de goede niet dus das voor een volgende keer.

Ook heb ik nog steeds niet alle foto's van Madrid, maar 't is ok ik weet hoe Julie haar internet daar is :)

En ik vind nog altijd geen goede manier om foto's te trekken maarja das dan maar spijtig.

Heb vandaag ook nog enkele aankoopjes gedaan: Blauw kleedje, Zwarte ballerina's, deo, parfum en een groen oogpotlood, foto's komen later. Nu moet ik weg naar mn lieve vriendje :)
Foto's:

Foto 1: Paarse pull (H&M Mama (haha), €19,90), Witte skinny jeans (H&M kindjes, ik maak echt van alles gebruik;) €19,90), beige indianenbotjes (Stradivarius, €45,95)

Foto 2: Outfit voor machine: Rood-witte sjaal (El Rastro (rommelmarkt in Spanje) €2), Bruin bloesje-kleedje (WE, €24,90), legging (H&M, € 9,90), Zwarte ballerina's (H&M, €19,90)

Foto 3: me me

0 reacties: