Shop 'till you drop

|































Ik moet echt meer tijd beginnen maken voor mijn blog :) maar ik heb het nu even echt druk, met die laatste daagjes vakantie en al die regelingen voor als mijn hogeschool terug begint. Ik ga nog eens 1 keer goed feesten, zondag heb ik een familiefeest en ik moet nog dringend langs de vintageshop waar ik achter een job had gevraagd. Ik ben me gisteren gaan herinschrijven voor m'n school (om de een of andere reden moet dit), naar Stefan geweest( zijn nicht van Amerika is op bezoek), ben naar blaasveld geweest, ben op café geweest,... en natuurlijk gaan winkelen.





de foto's van de kleren dat ik gekocht heb in Spanje en erna nog in Leuven staan er bij. Ook de foto's van mijn kamer kan ik eindelijk op m'n blog zetten :) Er is nog altijd een probleem met de foto's van Spanje van Julie, ik hoop ze snel te ontvangen maar tot nu blijft het bij mijn
enkele foto's :)
Ook heb ik er 2 foto's van celebs bijgezet die een oversized hemd goed weten te combineren.
ENJOY THE PICS!
Foto's:
van 1 tot en met 10: mijn nieuwe (en verbeterde kamer), alles zit nu veel beter opgeborgen, het is ruimer, leuker om er in te zitten :)
Foto 11: Nicole Richie, Met een zwart wit hemd, legging eronder, high heels en de prachtigste Hermes Bag everrr!! ze gaat voor casual maar de kleine afwerkingen aan de tas (goud) en haar nagels die rood geverfd zijn maken het geheel af.
Foto 12: Mary-Kate Olson: ze gaat voor een rood oversized hemd (een bouwvakkerssoort) maar ze maakt het chique met een legging en hakken eronder. er mist wel iets aan de outfit vind ik, al weet ik niet goed wat.
Foto 13: grappig, mijn voet staat er bij op (ik moet nog altijd een betere manier vinden om foto's te trekken van mijn nieuwe spullen -> misschien moet ik ze aandoen? :)). alleszins: Rood mutsje (€ 4,90 H&M), rood-witte sjaal (rommelmarkt "El Rastro" in Madrid, € 2)
Foto 14: nog eens de rood-witte sjaal, goud-witte riem (H&M, weet de prijs niet, hihi het was niet met opzet), groen bloesje (de Lefties , vroeger van de Zara, € 0,95, moehaha), bordeaux bloesje/hemdje (H&M L.O.G.G., € 14, 90), Zwart shortje (gekregen van Kim, H&M), beige Indiaanbotjes (Stradivarius, € 45,95), Grijs-bruine tas (H&M, € 19,90)
Foto 15: hetzelfde als hierboven vermeld staat
Foto 16: Prachtige beige-gouden pumps overgekocht van Shiny (CaffĂ© New York, € 10, vintage)
Foto 17: hetzelfde als hierboven
Foto 18: Roze ballerina's (De Lefties, vroeger van de Zara, € 5, 95), blauw onder t-shirtje (De Lefties, € 2,95), zwart t-shirt met blauwe letters+tekening ( € 2,95), Wit-Blauw-Grijs jurkje (De Lefties, € 14,95)
Foto 19: Bruine sjaal (De Lefties, € 5,95), Grijs bloesje (De Bershka, € 9,95), Zwart broekje (De Lefties, € 6,95), Donkerblauwe pull (H&M, € 14,95)
Foto 20: Rood-Zwart hemdje (Stradivarius, €19,95), zwart broekje (zie hierboven)
Foto 21: Met m'n beige indiaanschoentjes in het groene gras!
WOW duurde deze blog even lang om op te stellen zeg, ben er moe van geworden, ik ga ermee ophouden voor vandaag, ik hoop dat ik de andere foto's van madrid snel heb!!!

0 reacties: