Bored today + Kerstmarkt idee

|










amai, vandaag heb'k me nogal verveeld op m'n stage. Er was niemand (of toch bijna niemand) en ik had ook geen fameuze taken gekregen dat ik kon doen. Dus heb ik maar wat rondgehangen.

Ook had ik een vrij tot zeer simpele outfit aan vandaag. Eigenlijk te simpel, but what do you expect? voor zo'n saaie dag hoort toch ook een saaie outfit? :)
Anyway, ik ga vanavond naar de kerstmarkt in Leuven en erna naar een benefiet in Vleugel F, en als ik dan nog niet al te moe en te bevroren ben ben ik aan het denken om mijn vriendje naar Leuven te lokken (zit in Gent) of naar mijn beste vriend te moven.

Over die kerstmarkt wil ik nog even het 't een en 't ander zeggen. Ik vind kerstmarkten eigenlijk niet leuk. Ik vind kerstmarkten eigenlijk supersaai. Ik vind kerstmarkten gewoon STOEM! Het enige leuke dat ik mij herinner dat ik heb meegemaakt op een kerstmarkt speelt zich enkele ettelijke jaren geleden af: Ik, Kim en Line (twee vriendinnen, they go way back ;)) vertoefden dus op de kerstmarkt in Leuven, laten we zeggen, in 2004. Onze ogen scanden de standjes en voor zover ons zicht ons kon meegeven, zagen we niets interessants. Tot op een moment een van de twee iets opmerkte in de verte (ik weet niet goed meer wie, excuse me for that gurls). Ze riep: 'WA IS DA? EEN DRUPPELKUT??WA MOET DA VOORSTELLEN??' (of iets in die aard) Toen we dichterbij het standje 'druppelkut' kwamen, bleek het gewoon een druppelkot te zijn... Een heel logische verklaring nee? Achja eigenlijk was het dus gewoon een kot waar ge een druppelke of twee kon vastkrijgen aka BEZUIPEN! :)

Dus tot zo ver mijn leuke herinneringen aan de kerstmarkt. Voor de rest zijn dat vooral: Koud, stomme souvenirs en gluwine of hoe ge't ook schrijft :)

P.s.: heeft iemand een idee hoe een outft er kan uitzien als je naar een kerstmarkt gaat en erna naar een benefiet?1 voorwaarde: MUST HAVE WARM

En dan nu de foto's:
Foto 1,2,3&4: zwarte fleeze/fleese/whatever (H&M LOGG, € 24,90), paars t-shirt (H&M, € 9,90), Zwart rokje (H&M, € 14,90), Bruine panty's (Wibra, € 2,99), Goud dun riempje (H&M, € 9,90), Grijze botjes (Zara, € 39,90)

0 reacties: