It girl °3: Mary Kate Olsen deeltje 1

|
Even een klein woordje uitleg.. Ik vond en vind Mary Kate haar stijl altijd al leuk. Soms ziet ze er iets te trashy uit, maar meestal vind ik haar stijlvol zonder dat ze er iets voor doet (zo lijkt het toch). Ik weet dat veel mensen haar stijl helemaal niet mooi vinden, maar ik heb het nu eenmaal voor een nonchalante maar toch mooie stijl. Nu is haar stijl ook al een beetje verandert, maar in deze tijd (2005-2006-..) vond ik haar echt mooi met haar rood haar (prachtig!!). Ze was wel iets te dun misschien maar het gaat hier toch vooral over de kleren he :)


er komt zeker nog een tweede deel!





















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































0 reacties: