Week-end

|













































Sorri voor mijn weinige updates de laatste dagen (lees:geen). Ik heb een superdruk en vermoeiend weekend gehad. Vrijdag van 21u tot 7u 's ochtends gewerkt en weggeweest. Zaterdag tot 17u geslapen. Dan om 20u15 vertrokken naar café van nonkel. Brommer stilgevallen en dan heeft mijn moeder mij maar gebracht. Daar gewerkt tot 3u30. Vandaag opgestaan om 12u (jaja dat is vrij vroeg vind ik toch wel :)) en dan even naar kerstmarkt en Leuven geweest voor enkele kadootjes (kan ze nu nog niet displayen want dan ziet iemand dit misschien :)) maar dat komt later dan wel. Nog drie daagjes stage en dan weekje verlof, jeej!!
Hier enkele sfeerfoto's van vrijdagavond ..
Foto's:
Foto 1: superfoto moet weer verpest worden door fototoestel.. Pieje is watching me en Yasser is sending me peace :)
Foto 2: Mauro op achtergrond, jup en wiebe hebbe net mopje gemaakt over mijn grootte (ha-ha-ha) en silke lacht mee (ni moeilijk als ge een meter 90 zijt ofzo :P)
Foto 3: Wiebel
Foto 4: Silke
Foto 5: Mauro, juppe (mooi!) en wiebel
Foto 6: my dear ashtray haha :)
Foto 7: Yasser z'n hoofd komt percies uit het kaarspotje ;)

Foto 8: Nancy & sfeer.. beer!!:)

0 reacties: