Nu is het echt al laat...

|










Ik lig hier in m'n bed en was nog even wat dingen aan het regelen voor mijn webshop. Ik vind het echt leuk dat ik nu al zoveel mensen heb die geïnteresseerd zijn, maar vind het een beetje spijtig dat voor dingen waarvoor ik al zo weinig vraag nog voor minder op geboden wordt. Ik heb al zo'n lage prijzen dat ik niet vind dat ik nog veel lager moet gaan, of zit ik daar fout? Nu wil ik soms wel wat toegevingen doen maar ik kan dat natuurlijk niet altijd doen.
Achja zal hier maar over zwijgen:) Ik wil gewoon ook niet te grof overkomen door zoiets te zeggen, maar zo voel ik me nu eenmaal.


Om ook nog even over vandaag te praten.. Ben deze avond naar een optreden van Buscemi geweest in het Depot met ons Kimmeke, 'k vond het echt super en zeker omdat we op de guestlist stonden :D Daarna nog even naar machine gegaan waar er gratis dnb en dubstep was. Maar nu ben ik echt moe en ga ik gaan slapen (moet morgen nog presentatie afwerken voor stage)
Ziehier outfit die ik gekozen had om naar kerstmarkt mee te gaan (me sooo stupid, it was fucking cold)

Foto's:
Foto 1: stoem fototoestel is nog maar net nieuw en breekt mijn gezicht al in 3 !! ik heb het gevoel dat elektronische dingen gewoon iets tegen mij hebben of zo :(
Foto 2,3,4 & 5: Zwart leren jasje (H&M, € 39,90, moet echt eens een nieuw kopen), grijze trui (zelfgemaakt), Groene trui (Only, € 5, solden), zwart shortje (vintage), grijze panty's (wibra, 1,99), witte sokken (vintage), zwarte schoentjes (H&M, solden, 14,90), bruine riem (vintage), bruine balenciaga tas (mijn lieveling :D)




0 reacties: