NEW! + Outfits

|




























Jeej, ik ben eindelijk nog eens een shopke gaan doen! Ik ben eigenlijk totaal verboden dat te doen, aangezien het december is en ik zoveel moet betalen en doen dat ik het totaal ni meer zie zitten al die geldzaken :D maja whatever ik ben dus naar de D Store gegaan. Daar is dus ook een outlet en daar is alles aan 50 % dus daar heb'k wat mooie dingen uitgekozen en voor 38 € was ik een tevreden shopster :)














Hier dus foto's van de dingetjes en ook nog wat outfits ermee.
En even een update: ik ben aan't plannen om een lange post te bloggen over Mary-Kate Olsen in haar iets jongere jaren (2003-2004-2005-...) en een soort van analyse te maken. Ik heb al superleuke foto's gevonden maar moet er nog meer zoeken dus dat is voor een andere dag (maar het komt er zeker aan).

En nog even een kleine noot: Mijn eerste spulletjes zijn verkocht op m'n webshop! 4 zonnebrillen voor 12 € !! Go Vintage Go!!!







0 reacties: