Outfits

|




























ik weet eigenlijk ni waarom ik nog ni in mijn bed lig.. ik weet het het is nog maar half 10, ma ik ben zooooooooo moe! ik heb gisterenavond Nancy een beetje geholpen in café, om toch al een paar kneepjes van het vak te kennen. Ik moet zeggen dat ik het echt superleuk vond, ma echt vermoeiend!! ik was tegen 1u thuis en was doodop.


Vandaag hadden we dan terugkomdag over de stage van school, in Linkebeek (ligt bij Brussel). Ik had mijn trein gemist dus heb ik nog snel naar mijn lector gebeld of ik toch niet mee kon gaan met de auto. Dit was mogelijk maar moest dan wel om 11u op school zijn. Dus ik zonder te eten naar't school gesjeesd, waar ik dan bijna ben flauwgevallen omdat het laatste eten datk had gezien de vorige middag was, en toen naar Brussel gesneld met de auto, daar 6u aan een stuk naar presentaties gekeken en zelf mijn presentatie gedaan, ook opdrachten gedaan en gemaakt. Dan werden we afgezet met de auto in Tervuren, waar we dan de bus terug moesten nemen en ik ging dan afstappen aan't school (da godverdomme zich op een berg bevindt dus ik nog dienen berg opgewandeld)en daar met mijn brommer naar huis rijden. NATUURLIJK werkt die brommer ni! ik werd bijna hysterisch maar heb mezelf kunnen bedwingen en heb eerst liggen smsen naar vrienden (die allemaal een of andere vreemde oplossing aanboden :), anyway toch bedankt ;)) en dan maar naar de ouders gebeld om zoiets te zeggen als 'HELP'
Dan thuis, een boke of twee gegeten en nu zit ik hier voor mijn pc voor mij uit te staren en met barstende hoofdpijn te denken dat ik best binnen het half uur kan gaan slapen en best ook geen sigaretjes meer rook omdat mijn hoofdpijn daar alleen nog maar erger van word.
OK, nu even genoeg over mijn persoonlijk té druk privéleven, op naar de outfits. Dit zijn dus twee outfits van afgelopen dagen, de ene had ik aan om in de gamma inventaris te gaan doen (ja ik weet het niet echt de beste outfit maar a girl can be stylish if she wants to right? ;)) en de andere hadk gisteren aan om op café te gaan helpen (en ook dit was niet echt zo'n snuggere keuze, vrijdag en zaterdag ga'k me toch hijsen in een iets makkelijkere outfit, zoiets als een jeans of zo :))


Enjoy yourselves en sorry als ik te veel heb geluld maar moet het toch even kwijt aan de wereld :P
Foto's:
Foto 1,2&3: Roze lange pull (vintage), zwarte legging (H&M, € 9,90), Zwarte botjes (Shoe Discount, € 24,99), Witte grote tas (H&M, € 19,90), Zwart-witte arafat sjaal (Vintage, gekregen van vriendin)
Foto 4&5: rode pull (H&M, solden, € 2,50), zwart-wit-grijs kleedje (Zara Spanje, € ?), gouden riem (Esprit, € 12,90 +-), grijze panty's (H&M, € 7,90 voor 2 stuks), grijze botjes (Zara)
Foto 6&7: hetzelfde maar met grijze pull (WE, solden, € 7,50 +-)
Foto 8: hetzelfde maar dan met zwarte lange pull (Bench, vintage)

0 reacties: