Nog een Webshop update

|















wauw, vandaag was supervermoeiend. Ik ben om 11u opgestaan om met een van mn beste vriendinnen te gaan shoppen voor haar verjaardag. Ook moest ik even aan het foch zijn om enkele kleren te geven aan een meisje die er wat wou kopen van op mijn webshop. Erna naar Nancy gesneld om samen met haar en Sarah in de Gamma (hoe maakt u het? met gamma! gamma!) stocktelling te gaan doen. Met die feestdagen kan ik echt wel alle extra inkomen gebruiken. Nu lig ik dus in mijn bed en ben ik nog even mijn webshop wat aan het updaten.

Allen daarheen zou ik zo zeggen :)
Deze week ga ik niet veel tijd hebben om mijn blog te updaten vrees ik. Het is al heel druk met mijn stage, moet ook nog voor school naar Brussel voor terugkomdag (bespreking + presentatie van stageplaats), en vrijdag en zaterdag moet ik werken, vrijdag in café op oude markt en zaterdag bij mijn nonkel op café in winksele. Ik ga zeker nog proberen een post te bloggen/blog te posten (wa is het eig?:)) van zodra ik tijd heb.
ciao ciao x peace

3 reacties:

Anoniem zei

heej marjolein
welk café in winksele? Ik woon super dicht bij winksele...dus dan kom ik ene drinke ofzo..blok ontspanning :)
ciao x

Marjolein zei

Hej Evy, awel 't schandaal is het café van mijne nonkel(Wino dus) is nog wel vrij bekend in de omstreken Winksele-Herent-Wilsele-... zeker ene kome drinke :D zou supervet zijn!! xx Marjolein

Anoniem zei

idd er zijn 2 café :p, dus veel keuze was er ni! haha wino jep die kent iedereen!! ma das goed! ik kom zeker is langs!