Concert: High Tone & Brain Damage

|













































Gisteren heeft mijn oh zo lief vriendje mij getrakteerd op een concert in de Vaartkapoen in Brussel van High Tone (dub). We waren met een heleboel en 't was echt gezellig, maar 'k was wel kapot op het einde, we hebben moeten lopen voor onze laatste trein te halen en we waren dus pas om 1u 's nachts in Leuven. Ik moest normaal gezien om 8u30 opstaan maar dat heb'k dus niet gehaald =D Was pas om 12u op mijn stage, ze vonden het niet zo erg maar 'k voelde me wel een beetje schuldig.
Anyway, here are some crazyyyy pics from last night :) iedereen was zat behalve ik ;) of toch ongeveer denk ek?

Foto's:
Foto 1: ik en zatte Aron hadden besloten om na het concert in het station in Leuven zo een kotteke te bezoeken! En dat was het resultaat.. I love him :)
Foto 2: aron misvormd door mijn slechte fotokunsten
Foto 3: ik niet misvormd door Aron zijn goede fotokunsten ;)
Foto 4: Hen en Kevin door mijn gefuckt fototoestel (nu al??)
Foto 5 & 6: NANANANANANANAAA BATMAN!
Foto 7: Michael storende factor ;) hahaha

Foto 8: Wiebel en op achtergrond Kain
Foto 9: Hen en Aron discussing drunk stuff :) en op achtergrond Gwen







0 reacties: