New years eve

|


















































































Wow, door mijn vakantie ben ik mijn blog even helemaal vergeten. Maar ik kon de rust wel gebruiken. Wat heb ik gedaan? Ik heb samen met een vriendin Filosofie geleerd (zij heeft nu examens en ik ging haar beetje helpen) ik heb kadootjes gekregen, naar vrienden gegaan, feestjes afgestroomd en bij mijn vriendje geweest.

Om jullie even een ideetje te geven wat ik heb gekregen voor kerst/nieuwjaar, hier enkele foto's (en ook van wat ik heb gegeven :)) en wat sfeerfoto's..
Foto's:
Foto 1,2,3&4: Wat ik allemaal gekregen heb! Een mandje voor op mijn brommer, een laptophoes, een gsm sony ericsson Z320i, een agenda, 2 H&M bonnen allebei van € 25, een parfum bon van € 25, handschoenen, een boek van lost en voetenwarmers.
Foto 5,6,7,8&9: sfeerfoto's van Gourmet, papa, mama en zus
Foto 10&11: alle kadootjes bij elkaar
Foto 12&13: wat ik aan de anderen heb gegeven: Een t-shirt met flaming lips van the rolling stones, een warmwaterkruik, sokken (voor zus), Een bluetooth headset, handschoenen en oogschaduw (mama), een waardebon van 30 euro voor het boek de wegen naar santiago, chocolade(papa) --> ik zat beetje in geldnood :)

1 reacties:

Anoniem zei

nu zijn we laptophoesbuddies HOE COOL :D