Ikea wonderland + outfit

|










Ik weet niet of andere mensen hetzelfde gevoel hebben (maar ik ben er bijna zeker van van wel!), maar altijd als ik in de Ikea binnenga heb ik een lijstje van +- 2 dingen die ik wil kopen, en ik kom buiten met zeker 3 extra dingen of gewoon andere dingen dan die op je lijstje stonden!! Da's echt zo frustrerend :) zoals nu wou ik dus gewoon een hoes voor mijn laptop kopen, maar ik kom buiten met 6 kussenhoesen/hoezen(hoe schrijf je dat eigenlijk :D), 1 kussen en een plankje voor eten mee naar boven te kunnen nemen :) Dit laatste heeft mijn zus wel gekocht voor me..

Alleszins, om ook even over mode bezig te zijn (maar ik vind je kamer decoreren en ikea ook al iets modieus achtigs hebben), hier m'n outfit van vandaag :) Hope u like it.

P.s.: en te denken dat we eigenlijk voor mijn zus haar kot in te richten naar de Ikea gingen.. good old me is coming back.. spending money and stuff :P
Foto's:

Foto 1: Roos plankje (Ikea, € 1,99), Groen-wit kussen (Ikea, € 4,99), 2 witte kussenslopen (Ikea, € 3,99), 2x 2 groen-witte kussenslopen (Ikea, 2 stuks voor € 6,99)
Foto 2,3 & 4: Beige golfje (Zara, € 12,90), Blauw-zwart kleedje (Zara, solden, € 5), Panty's (H&M, ?), Grijze botjes (Zara, € 39,90), Gouden riem (H&M, € 9,90), rode nagellak (Hema, € 3,90 of zoiets)






2 reacties:

Anoniem zei

waaaa keimooi kleedje

Marjolein zei

Dankje :) ja het was echt een vondst tussen de soldenspulletjes, als het nu nog in de winkel was zou ik zoiezo gezegd hebben waar maar 't is al van 2 jaar geleden ofzo.. x Marjolein