Roses are red... and my new handmade skirt too

|

Deze foto heeft me geïnspireerd om zelf ook een rood rokje te vinden / maken / ....


Dus ben ik vandaag de stad ingetrokken. Wat heeft Marjolein gekocht? Grijze panty's, Beige sjaal, Zwarte schoentjes, mascara ennn.... rode stof :) ik heb gezocht naar een rood rokje maar er geen gevonden... Daarmee dat ik stof ben gaan halen ennnn mijn nieuw rokje is klaar (of toch ongeveer). Heb er een rekker vanboven ingezet en het is rekbare stof. Het moet alleen nog een beetje ingekort worden (wel niet zo kort als deze hierboven).

Heb ook nog van een van mijn lievelingsbroeken een rokje gemaakt. Hiertoe was ik verplicht aangezien er rare vlekken op de pijpen van de broek waren gekomen door een verkeerde wasbeurt.. Achja what can you do?

Sleeptight everyone :)


Ohja, kan geen foto's van mijn nieuwe dingen op m'n blog zetten momenteel... (problems with camera you know..)
Foto: from chictopia.com...

0 reacties: