Outfit

|










Hm, een vrij simpele outfit van enkele dagen geleden. Vandaag was hard trouwens, moest voor stage naar Antwerpen waar er een soort van jeugddag was in het station (Centraal). Nu, wat ik moest doen was niet zo hard, maar ik had geen waterdichte schoenen aan en aangezien ons standje buiten was en het zelfs aan het sneeuwen was op bepaalde momenten, waren mijn voeten na een half uur zeiknat en superkoud en heb ik daar dus heel de dag nog mee moeten rondlopen. En nu ben ik ook nog eens moe, terwijl ik eigenlijk naar Dionne en Sarah moet, en met vriendje film zien en daarna nog naar Silo met Nancy en Saar. PFOEH!!!!


Anyway, enjoy the pics, niet zo spectaculair maargoed 't is iets voor vandaag :)
Foto's:
nogal wazig by the way..
Foto 1 & 4: Roze sjaal (Vintage)
Foto 3: details + deel van vriendje;)
Foto 2: Outfit : Roze sjaal (Vintage), zwart leren jasje (H&M, € 39,90), Grijze skinny jeans (Cheap Monday, +- € 50), Converse all stars (+- € 50), Zwarte tas (H&M, € 19,90), Gouden riem (H&M, € 9,90)

0 reacties: